zaterdag 13 augustus 2016

Thiam Nafissatou wint gouden medaille OS Rio in de zevenkamp met 6810 punten.

Gefeliciteerd Nafissatou met jou Olympische Medaille 100% jou verdienste.Tog deze morgen ben ik vroeg opgestaan en om 8u 10 is mijn euromillions formuliertje gevalideerd door de altijd vriendelijke jobstudente van het Q8 naftstation in Herent aan de omleiding.Naar ik vermoed heeft deze jobstudente een klein beetje afrikaanse roots in haar geenen.Deze middag toen de zeer goede resultaten van Nafi erwaren daagt ik direct deze prestatie is voor dat meisje van de Q8 ik ken helaas zelfs haar naam niet.Maar ik had de wekker om 2u10 gezet en kon life het speerwerpen zien.Vervolgens was er dus de apoteose en moest Nafi nog de 800m lopen voor goud.Ze slaagde er gloerie rijk in en won dus de zevenkamp met 6810 punten dus 68 van het magische jaar waarin onze Lieve Heer in de vorige eeuw is geboren en de 10 voor de manifestatie van God.Nafi heeft tijdens deze prestatie vijf persoonlijke records gebroken.Nafi verjaart op 19 augustus en drie dagen erna onze Lieve Heer op 22 Augustus.Van mij mag Nafi 100% haar overwinning claimen.Maar ik vind dat Nafi wel door God en onze Lieve Heer is geholpen.En dus ook dat meisje van de Q8 wou gelukkig maken want daarvoor doen we het iedereen blij en gelukkig.Het is de vierde Olympische medaille voor Belgiƫ de tweede gouden.Voor Nafi is dit dus wel een knalprestatie die niemand gehoopt of zelfs van gedroomd had beste Nafi nog heel veel succes in de toekomst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten