zondag 7 augustus 2016

Onze Lieve Heer bid voor verzoening en voor het leed van de wereld dragelijk te houden bij God.

De aanslag van de AXA bankiers was slechts een nare droom en is dus geen werkelijkheid geworden.Overigens mensen die een mes in de rug van mij willen steken waarschuw ik voor het dikke vel en te brede rug van onze lieve Heer.Dus tijd voor verzoening met iedereen die mij dierbaar is.Daarbij wil ik mijn eigen famillie zeggen dat ik zeker moeite zal doen waanneer ze ons komen bezoeken minstens aan iedereen goeiedag en welkom te zeggen ipv mijn kat te sturen.In mijn famillie zou ik geen enkel lid afwijzen of iemand anders in de plaats willen ik hou van mijn famillie maar liefde kan soms ook tekort schieten,maar liefde zal tog overwinnen.
Dus meer dan 20jaar geleden was her advies van de advocaat 1 bankrekening om alles transparant te houden en 1 spaarrekening.Mijn voorkeur was toen naar AXA bank gegaan omdat de vertegenwoordigers van deze bank mij in mijn leven het meest gerespecteerd hadden en ergens mij belooft in stilte dat ze God tog zouden steunen uit liefde maar ook voor het welzijn van zijn gezin en famillie.Ik heb dus oprecht in begin gebid voor de bankdirecteur zijn zoons restaurant op succes.Zelf zijn we dus nog altijd niet in het restaurant geraakt waarvoor mijn excuses maar zoals voorafgaand liefde schiet soms tog nog tekort in deze wereld.Ik heb wel gebeden maar het restaurants succes is voor 100% aan de Chef en zijn staf te danken en ook denk ik dus wel aan AXA die ondernemers een eerlijke kans geven.Dus nu nog excuses naar de medische wereld waar ik ook 100% gesteunt word en waar ze ook echte liefde aan mij schenken.Liefde voor God is niet saai !!! Met God is het lachen dat is ne fijne kerel en de vrouwen mogen zijn wie ze zelf willen.Gisteren nog op het politiebureau te Antwerpen geweest en ook hier 100% steun en medeleven ondervonden.Dus we houden van alle vrouwen van de vrouwen in marginaliteit tot de vrouwen uit het klooster die ik ook wil zeggen jullie hebben ook goed gekozen want de medische wereld zegt dat God bestaat heeft daar bewijzen van dus jullie hebben goed gekozen.In de vrouwen kloosters moet (vind ik) er plaats om te overnachten en zelfs een tijd lang te wonen zijn voor God,Christus of Onze Lieve Heer probeer daarnaar toe te werken.Want soms heb ik die behoefte om tog tussen eigen mensen eens te rusten.God houd van iedereen ook van de Anti-Christ en zijn valse profeet en profetes ik zal jullie niet kleineren ofzo maar zal tog de weg van het goede blijven voordoen.Dus aan alle bankiers en ook aan kerken met exceburante vermogens roei de honger in de wereld uit.Stel mensen te werk die moeite willen doen uit idealisme om honger uitteroeien.Maak van Afrika een modelwerelddeel.Meer dan 3 geslaagde oogsten in Congo geen oorlog.We gaan zeker lukken iedereen blij is niet saai.Het laatste ik bid dus voor de 2 agentes te Charleroi dat ze terug na enige tijd hun gewoone leven terug kunnen starten.Ik hoop niemand overgeslaan te hebben anders stuur je maar een bericht het is toegelaten posts op mijn blog te sturen.Groeten van het universum van de man die het beloofde land aan de zon gezien heeft.Een klein beetje mag ik juist niet zeggen dat ik in de hemel geweest ben maar ik heb de hemel wel concreet gezien.Cliché maar het gras is er tog groener dus allen niet naar Mars maar naar de zon zo zal de mensheid gered worden.Maar een beetje tegenwind gaat ook wel lukken amin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten