vrijdag 26 augustus 2016

Onze Lieve Heer zou graag willen dat Djellza blijft.

Graag verzoek ik de Belgische regering om Djellza het 16 jarig Kosovaars meisje een volwaardige kans te geven een leven uittebouwen in België haar thuisland.
Ik ga er geen gewoonte van maken maar in dit geval vind ik tog dat ik mijn mening mag zeggen om deze situatie ook niet humaan te vinden.
Kosovo is ook immers België niet qua vrede in het huishouden.Gedenk nog maar de voetbalmatch van iets langer dan een jaar geleden.We worden een klein beetje overrompelt door vreemdelingen maar Djellza kan je moeilijk een vreemdeling noemen.Geef deze mensen hun kans in België na 16 jaar hier opgegroeid te zijn vraagt de pastoor van de wereld aan de Belgische regering laat jullie hart wel zien.Dus een kinderpardon mag van mij ook nog.Dus van mij is Djellza zeker welkom en ik zal zeker moeite doen en bidden dat het goed afloopt.Luister een keer naar Onze Lieve Heer gaat zeker in jullie voordeel uitdraaien.Dus Onze Lieve Heer smeekt de Belgische regering stuur Djellza niet naar Kosovo in belang van het goede in de wereld.Amen amin SVP AUB.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten