donderdag 4 augustus 2016

Als die mensen komen is alles gratis herhaling.

Dit bericht sluit aan op mijn vorig bericht.

Ik ben deze morgen bij de panos omleiding Q8  broodjes gaan halen.En de immer vriendelijke Rita waar ik naar opkijk om de levensvrreugde die ze in haar zaak steekt heeft mij vertelt dat ze de broodjes met liefde gemaakt heeft en dat proeven we ook maar ze warren niet gratis.Terwijl de psychiater van het MCH Leuven mij belooft heeft als die mensen komen is alles gratis.Dus ik begrijp niet dat een Kerk waar een fractie 4% van de RKK  honderden miljarden bezit mij geen onkosten van de bankkaart liefst AXA kan sponseren (gebruikslimiet 2500euro) Overigens hebben ze bij AXA het beheer van meer dan 1000 miljard euro dus ook wederom hier begrijp ik niet dat ze de onkosten van mijn missie niet willen dekken.AXA beweerd dat ze een vrijwilligersorganisatie hebben AXA hartentroef die speciaal is opgericht voor sociale uitsluiting.Dus waarom deze organisatie onze Lieve Heer niet wil steunen het grootste sociaal geval op aarde begrijp ik niet.Maar natuurlijk ligt het probleem bij mensen die Godsdienst doen en in tweede geval slechts bij AXA.Dus voor Onze Lieve Heer is het het kleinste deel of het minimum wat natuurlijk Machtsmisbruik is want volgens katholiek org is onze Lieve Heer de werkelijke leider van alle kerken en niet de Argentijnse Nar.Overigens moest het een eerlijke wereld zijn en onze Lieve Heer de werkelijke leider van de aardse kerken zou zijn zou niemand honger lijden tenzij in extreeme oorlog situaties.Maar zelfs Paus Franciscus is een corupt persoon.En een leugenaar geen man van God hypocriet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten