woensdag 3 augustus 2016

na 1 jaar wachten zijn de mensen niet geweest.

Ongeveer een jaar geleden had de psychiater van het MCH-Leuven mij belooft "als die mensen komen is alles gratis"   geduldig na 18 jaar wachten en hoopend op een oplossing voor mijn probleem zijn dus die mensen niet langs geweest en dien ik nog steeds voor alles te betalen.Mijn hart breekt voor de zoveelste keer MACHTSMISBRUIK door arme sukkelaars die de wereld naar de verdoemenis lijden zelfs de zon gaat deze week niet schijnen.Tog beweren deze sukkelaars dat ze op een universiteit kennis opgedaan hebben.Dat zal dan tog in het pesten van de echte armen zijn.Deelen met onze Lieve Heer de persoon die dat nog durft zeggen krijgt van mij direct een fluim in zijn gezicht.Nu is het echt duidelijk waarom ze mijn discussie niet in de media willen voeren.Hartpijn voor een eurocentje  aken doe verlies.Zo n schijnheiligen."Ik ga voorzichtig zijn" echte Judassen ik kan er echt niet mee lachen.Van voor ik kon spreken zeggen ze al dat ik een leugenaar ben dus kindervrienden zijn het zeker niet.Maar we leven dus en God zal wel met een oplossing komen in plaats van mensen die niet weten wat liefde is.VARKENS.Ik hoop nooit meer ziek te worden onmensen eerst hun zaken vullen met valse beloftes en dan Machtsmisbruik plegen op de belangrijkste persoon op aarde.Deze duivels zullen wel vunzige standjes weten in kort genot.Of hun masturberen achter het muurtje met kort plezier dat ze onze Lieve Heer weer gepijnigd hebben.Ik hou erover op maar ben zeer zwaar ontgocheld in deze corrupte onbetrouwbare wereld van Judassen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten