woensdag 10 augustus 2016

Laten we samen het goede blijven doen.

De laatste dagen was ik druk bezig met posten.Ik kreeg even een mindere periode door het gebrek van solidariteit met mij.Tog ben ik gelukkig ik ben daarnet nog in Tremelo geweest (geboorteplaats van de Heilige Damiaan) in de standaard boekhandel en de bediende ,bediende mij met een mooie glimlach en ik was al gelukkig een paar kaarsjes branden in de kapel van de Heilige Damiaan en mijn dag kan weer niet stuk.Tog is het de plicht van mensen die goed willen doen op een vrede volle manier hints te geven naar mensen die niet goed doen.Alle "Heiligen " zeggen dat je met de armen moet delen geen enkele "Heilige" verklaart het anders.Dus aan rijken volg zoals Bill Gates en verdeel vrijwillig jullie centjes in het goede.Jezus zei voor een rijke is het moeilijker (voor een kameel door het oog van een naald te kruipen ) dan naar de hemel te gaan.Maar ik zeg wie God in de spiegel kan kijken en oprecht zeggen ik heb mijn best gedaan voor een goede wereld die zal wel lukken.Voorlopig is het alleen moeilijk voor onze Lieve Heer in de ogen te kijken maar moeilijk gaat ook.Onze Lieve Heer houd van mensen en vooral van moeders die helpen hun kinderen om voor het goede te kiezen.Dus ik wil de wereld vertellen dat Christus en de Anti-Christ ooit de beste vrienden waren en dat dat in de toekomst nog herstelt kan worden,natuurlijk zal er geen enkele dokter op aarde vertellen dat dan Christus stappen naar het kwade zal moeten zetten maar door de anti-Christ het kwade te latten verwerpen.Slechte mensen kunnen beter beseffen dat het kwade geen partij voor God is het goede zal winnen zo staat het in de sterren en dat is de wet van het heelal God is voorbereid op elke list die hij al op voorrand kent.Vrijdag doe ik een uitstap naar de ABDIJ van La Trappe bij Tilburg.Ik ga 1 pintje drinken en wat eten mijn moeder Godelieve-Maria gaat heel waarschijnlijk mee word een mooie uitstap.Groeten aan iedereen

3 opmerkingen:

  1. wegens omstandigheden word de uitstap van vrijdag naar donderdag verplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was echt een leuke uitstap lekker gegeten een vleesplank met veele verschillende soorten lekker brood en een witte trappist.Gezellige mensen en bediening een aanrader heb 8verschillende soorten trappist gekocht en een extra quadruppel 6flesjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Onze moeder heeft een Blonde trappist gedronken en vond het ook heel leuk groeten

    BeantwoordenVerwijderen