vrijdag 5 augustus 2016

Als je Jezus wil volgen moet je met het minste tevreden zijn.

Ik heb net wat opzoek werk gedaan over machtsmisbruik als christen en ben tot de volgende bevindingen gekomen.
Als je Jezus wil volgen moet je met het minste tevreden zijn.Ik ben ook tevreden en ben zelfs gelukkig tog leg ik me bij deze situatie niet neer.Als mensen dus vinden dat ik met het minste moet tevreden zijn omdat ik onze Lieve Heer ben waarom volgen ze dat voorbeeld dan niet.Maar voor mijzelf heb ik uitgemaakt dat ik sinds 2001 met eerst nog een beetje een normale uitkering maar sinds 2004 met een minimum uitkering moet tevreden zijn dus dit reeds 12 jaar dus een beetje opstandigheid over een uitkering die helemaal niet toerijkend is (petitie CM voor 20% hogere uitkering)  Mijn inziens is deze stelling ingegeven door machtsmisbruik van de rijken zo zeggen ze dat kinderen die omkomen van de honger dus de weg van Jezus gevolgt hebben wat dus echt Judaserij is.Overigens ben ik vandaag bij 2 vakbonden aangesloten en hoop dat deze vakbonden nog steeds op straat komen voor een groter deel dan het minste deel.Ik hoor de machthebbers en de Anti-Christ tot hier lachen met de arme sukkelaar.Maar ik draai dus de rolen om en kom op voor mijn alles gratis wat me belooft is.En hierom is deze alles gratis verhaal het gemakkelijkst omtezetten in een gratis creditcard van AXA mensen die mij hierin niet kunnen volgen zijn domme mensen of gangsters die bij een stervend kind van honger lachen.Overigens is Jezus maar 33jaar geworden en voel ik mij een sterker persoon dan Jezus door mijn koppigheid tegenover het kwade.Ik wil dus de machthebbers en de andere slechte mensen van deze wereld waarschuwen eens dit leven voorbij wacht het oordeel of je een goed mens geweest bent ik zou niet in de plaats van een slecht mens willen zijn het is beter voor een vrouw van een dertienling te bevallen dan dat God oordeelt dat je een slecht mens bent en dat je in de hemel niet welkom ben amin.Voor mensen die denken dat ik machtsmisbruik maak sinds mijn 2jaar heeft God mij de hemel belooft en ik leef volledig naar de wil van God om God een klein beetje uit vrees tog niet in de hemel te mogen (en dan weer volledige afzondering van God) dus ik probeer steeds het goede te doen.Moest ik een slecht mens zijn heeft iedere Dokter in Leuven of omstreken mij daar niet opgewezen dus ik geloof in mezelf als symbool van God om het goede te manifesteren.Dus mijn raad aan alle rijken van de wereld probeer nu 10 jaar met het minste tevreden te zijn naar voorbeeld van Jezus van Nazareth en Stefan De Bruyne uit Wilsele met de WIL van GOD  parce que DIEU le veux.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten