maandag 30 april 2012

Maria, koningin van Hemel en aarde word gevierd op 22augustus.

Ik heb juist op het net gevonden dat Maria koningin van Hemel en aarde gevierd word op 22 augustus sinds 1953.
Dus een mooier cadeau dan de geboorte van de Messias op 22 augustus 1968 kon Godelieve,Maria haar niet inbeelden.
Nog maar eens een bewijs dat onze Heilige famillie psychologisch niet te stoppen valt.
Hierbij wil ik dan tog nog eens duidelijk maken dat mijn moeder een moeder van en voor de wereld is,die haar 3 zonen even graag ziet,en die zelfs de andere mensen van de wereld evenveel kans geeft.Eigenlijk bevoordeeld mijn moeder andere mensen voor haar eigen kinderen,maar dat heeft mij nog nooit jaloers gemaakt.
Dus als iemand de moeder van de Messias wil zien trek uw ogen open en ga s'zondags naar de Sint-Martinus Kerk te Wilsele daar kan je ze niet alleen zien je kan haar ook nog horen zingen.
Dus is het de taak van iedere gelovige Godelieve,Maria haar leven niet te hart te verbitteren.

Groeten van de Cosmo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten