donderdag 10 mei 2012

Reclame op mijn blog.

Reeds een tijdje loop ik in gedachte om wat publiciteit op mijn blog te plaatsen.
Ik heb een uitkering van +/- 925 euro per maand.Ik lijd een dubbel leven en pendel dus wekelijks,tussen mijn leven met mijn ouders en mijn leven met mijn vriendin.
Bij beide situaties dien ik dus bij te drage in het levensonderhoud van beide familliesituaties.Dus twee maal een bijdrage als samenwonende.Voor zulke situatie is er bij de mutualiteit geen statuut.Ik krijg mijn uitkering dus als samenwonende bij mijn ouders.Als men echter beide situaties optelt is de uitkering ruim onder de armoedegrens.Ondanks mijn zending door de medische wereld en het platform van de geestelijke gezondheidszorg erkend is vind de CM mij een gemakelijk slachtoffer op wiens rug als persoon met een ernstige handicap gemakkelijk geld verdienen valt.Tog staat de CM als gewetensloze organisatie niet alleen,een leraar Godsdienst verdient in België al gauw 1500 euro netto voor 20 u lesgeven per week.Een minimum aan solidariteit met God kan er helaas niet vanaf.
Daarmee voel ik mij zo vrij om publiciteit op mijn Blog te plaatsen.
Gezien het geringe financiële dit zal opbrengen heb ik hier dus geen melding van gemaakt bij de CM.
Indien ik echter een grotere opbrengst via publiciteit op mijn blog kan maken.Zal ik indien wettelijk verplicht een deel van mijn opbrengst aan de Pater Damiaan actie overmaken.
Ik geloof dat enkel mensen in België voor een opbrengst van de publiciteit kunnen zorgen.
Tog hoop ik dat iedere belg die gelovig is zijn duit in het zakje zal doen en meermaals per week mijn blog zal bezoeken.

Iedereen ook de CM en de Godsdienstleraars in België bedankt voor de medewerking,deze brieffing geld dus voor iedereen die in God gelooft,Christenen,Moslims,Joden,Hindoes en alle anderen.

Bij voorbaat dank.

Stefan De Bruyne, Profeet en gezondene van God.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten