donderdag 24 mei 2012

Checklist van Vaticaan voor Maria verschijningen.

Het vaticaan heeft een checklist uitgebracht,waaraan de voorwaarden verbonden zijn om een verschijning van Maria naar alle waarschijnlijkheid heeft plaatsgevonden.
Men is in het Vaticaan skepptisch.Bijvoorbeeld mensen die er een persoonlijk voordeel willen uithallen.
Iedereen die mijn blog af en toe leest weet dat ik dus een zending door het hogere heb.Ik ben opzoek naar een sponsor om mijn zending meer kleur en ook om mezelf een menswaardig loon te geven.Vandaag moet ik het dus rooien met een uitkering onder de armoedegrens.
Als ik dan vandaag de religieuzen bezig zie en hoor is er maar weer een groep die op de rug van mensen met een handicap,op de heilige famillie financieel profijt uithaalt.
Van de omhaling ter ere van Maria is nog geen enkele eurocent naar de persoon moeder van God gegaan.Integendeel als de pastoor op mijn moeders rug een stuk taart een glas wijn of fysieke arbeid kan profiteren is hij er als eerste bij.
Als onze Lieven Heer ooit de chef van de RKK word.Mogen er een pak religieuzen hun C 4 om dringende redenen op zijn bureau komen halen.
We kunnen dan de pastoor minstens 12 jaar op een uitkering zetten onder de armoede grens en als hij dan om enige sponsering vraagt van wie dan ook,vertellen dat hij zig persoonlijk wil verrijken.
Als men een Mariaverschijning gezien heeft mag volgens de checklist van het vaticaan de persoon geen psychische afwijking hebben.
Als men door de "Heilige geest" gezonden word naar de aarde om tegen de mensen de blijde boodschap te verkondigen,dan leeft men op zijn minst in een andere gedachten wereld als de andere mensen op aarde.Wat weer een psychische handicap is.
De paus vertegenwoordigd God op aarde wat het grote geld is.Ik vertegenwoordig de God in de hemel waar de aards schatten niet aankunnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten