vrijdag 18 mei 2012

Treinongeluk te Godinne.

Ik heb op mijn blog al regelmatig berichten gepost over treinongelukken en de link naar mij toe.Volgens mij zijn deze ongelukken te wijten aan het uitsluiten van Onze lieven Heer  als profeet en gezondene van God.
Dus nu naar de link.Einde jaren 70 was ik op kamp te Arbre een dorp tussen Namen en Dinant en kreeg een barst in mijn arm door een val bij het hoogspringen.
Mijn arm werd verzorgd in het hospitaal van Godinne waar ik 2 maal ben langsgeweest.Mijn moeder was een soort van ziekenopvangster op het kamp en is dus met mij 2 maal naar deze kliniek geweest.Ook een leidster Rafke Van Bierbeek is meegeweest.
Vandaag is dus bewezen dat mijn moeder Godelieve,Maria dus de moeder van onze Lieven Heer is dit zou moeilijk anders kunnen en is er dus de naam G.O.D.I.N.ne zelf.
Dit alles met de treinongelukken in onze tuin en de andere talrijke treinongelukken in Belgiƫ waar dus ook een link naar onze Lieven Heer is ,is dan opnieuw teveel om toeval te zijn.
De Belgische overheid is dus wel zeer hardleers en zal voor deze miskening van personen die rechtstreeks met het bovennatuurlijke verbonden zijn door de internationale gemeenschap niet meer au serieu genomen worden.
Echte sukkels die mensen levens in gevaar brengen.

Dus zoals priester Leopold Verdoodt verwoorde "mijn vader heeft de 1ste wereldoorlog meegemaakt ik zelf heb den tweede wereldoorlog meegemaakt maar wat ik nu moet meemaken?" (dus een discussie met iemand die door de heilige geest letterlijk naar de mensen gezonden is.

De Belgische overheid ontkent deze situatie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten