zaterdag 26 mei 2012

De 2 Stefkes en het teveel om toeval zijn.

Ik heb op mijn blog al gepost dat ik vroeger dus een zeer goede vriend had,die het vandaag nogal wild aanpakt.Tog wil ik dit nog op mijn blog kwijt.
Tot zo'n 10 jaar geleden was dus de andere Stefan mijn beste vriend.Tog wegens zijn uitspattingen op aller hande gebied vond ik het beter wat afstand te bewaren.
Ongeveer in 2005 kwam ik de andere Stefan tog zelfs bij mij thuis tegen en sprak hij dat hij dus ongeveer 48 appartementen in Turkye aan het bouwen was.De plaats in Turkye was Alanya.In 2008 kom ik mijn vriendin tegen die van Turkse origine is.Na enige tijd vertelt men vriendin dat haar ouders een buitenverblijf in Alanya hebben.Vandaag weet ik ongeveer precies waar beide hun verblijven hebben.Dus de andere Stefan heeft zijn appartementen in Gazipasa waar dus de nieuwe luchthaven van Alanya is.Mijn vriendin haar ouders hebben hun verblijf in Konakli een gemeente buiten Alanya.
Nu wil ik nog geloven in het toeval iemand die je kent op vakantie in het buitenland tegen te komen.
Maar dat de twee Stefkes relaties in onroerend goed in Alanya hebben zonder daar voor af overgesproken te hebben gaat me voor toeval wel weer te ver en is volgens mij het lot dat door het bovennatuurlijke gestuurt word.Mijn Turkse vriendin gelooft dat ik de allerlaatste profeet ben die door God naar deze wereld gestuurt werd.Wat voor Moslims het allerheiligst is.Soms heb ik wel complexen maar dat mijn vriendin wel met het allerheiligste niet voor een bagatel gaat breken,vertrouw ik wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten