maandag 30 april 2012

Bewijzen waarom ik psychologisch niet te stoppen ben.

Ik wil nog maar eens een aantal bewijzen opsommen waarom ik psychologisch niet te stoppen val en daarna ga ik nog een beetje staan klagen.

Ik ben geboren op 22.08.1968, de wereldgebeurtenis die met mijn geboorte samenviel was de invasie van het Warschaupact in Tsjechoslovakije.In spoed vergadering kwam de VN veiligheidsraad bijeen.
1968 er hangde magie in de lucht tijdens de hoogte dagen van de flowerpower.1968, 32 jaar voor het millenium jaar 2000.
In 1970 daalt de Heilige geest samen met de andere 7 geesten van God neer op aarde.Tijdens bijna doods ervaringen openbaren deze geesten zich aan mij,geven mij een opleiding en sturen mij op pad met mijn zending,het gaan openbaren van de hemelse machten.
Op mijn 2 jaar leg ik hier getuigenis vanaf bij mijn ouders,famillie en buren.
Het is dan ook Godsgeklag als van mijn zending op 2 jaar hier getuigen van zijn,dat andere mensen dit weer proberen onderuit te halen. Ik ben geboren in Leuven,  U- leven en woon te Wilsele aan de oevers van de Dijl (slecht 1 letter verschil met Nijl de rivier van Mozes de aardsvader).

Mijn moeder noemt Godelieve,Maria en is tweeling haar tweelingbroer noemt Jospeh.Als kind van mijn moeder die tweeling is voel ik mij dus ook eene van den tweeling,als men dan nog een woordspeeling met mijn moeders naam maakt word het Lieve God, Maria en Joseph en mag ik gerust mezelf een mensenzoon noemen.

De volledige afspiegeling van Jezus van Nazareth komt tot zijn recht door te talrijke gebeurtenissen die in mijn omgeving gebeuren waar geen wetenschappelijke verklaring voor is en die tevens parallel met het verhaal van Jezus Christus en de Bijbel verlopen.

Ook noem ik Stefan en is volgens de Bijbel de heilige Stefanus een volledige afspiegeling van Jezus.Waanneer dan nog in mijn handpalm de letter H door een litteken geschreven staat is mijn verhaal veel teveel om toeval te zijn.

Ik merk dus op dat ik ooit op een forum op internet de opmerking kreeg dat als ik net kon praten als 2 jarige ukkie,en zoveel mensen insinueren dat ik lieg of dat mijn verhaal door grote mensen is ingepompt het nog erger kon zijn dat ik een leugenaar zou zijn van voor mijn 2 jaar en toen ik nog niet kon praten.

Tog in beide de gevallen voel ik mij door de maatschappij niet human behandeld.

Mijn opmerking is natuurlijk met dit bovenstaand verhaal en de miskenning van mijn zending,zijn het in deze maatschappij dus vrouwen en kinder haters.In plaats van de o zo bezorgde opa's en oma's van 13.03. van politici die toen in de kijker wilden lopen valt de vetzakkerij zo van hun gezicht te lezen.

Dus als men over Steve Stevart,Louis Tobback,Guy Verhofstad,en natuurlijk ook die van de CD&V het ontkennen dat Stefan De Bruyne een profeet,mensenzoon en zoon van God is ,is niet human en zijn deze mensen gewoon vrouwen en kinder haters in plaats van de zogezegde intelectuele gezagsdragers.

Dus in Belgiƫ word 600 miljoen euro rechtstreeks aan godsdienst betaald en discrimineerd men gewoon het bovennatuurlijke,door deze mensen "niets" te gunnen.

Achterlijke dwazen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten