zondag 15 april 2012

tog even aan de noodrem trekken!!

Mijn laatste berichten komen misschien weer hard aan,tog vind ik dat ik na 42 jaar discriminatie,best aan de noodrem mag trekken.
In de media komt al te vaak aanbod dat mensen discrimineren echt niet kan.In mijn geval vertaalt,is het natuurlijk dat komen vertellen dat God bestaat het werk is van Onze Lieven Heer,iemands werk afpakken is imoreel,ik vraag me dan ook af als het voor 99.9% zeker is dat ik een zending door het hogere heb,of iemand in de maatschappij de pastoors of zelfs Imaans hier al eens mee geconfronteerd heeft.
Dat mijn zending niet in de media mag komen heb ik geen probleem mee.Dat er dan weer de achterlijken hier eerst misbruik van maken , den dikke rosse schelle mag tog niet op tv , zijn gelijk juridisch halen is ook haast onmogelijk.Stel zelfs dat mijn klacht nog ontvankelijk is maar dat elke rechtbank opnieuw zig onbevoegd verklaard , dan weet je dat ik na 42 jaar discriminatie mezelf wel kan inbeelden hoeveel mensen er een minimum aan etisch besef hebben.Etienne Vermeersch heb ik nog nooit gehoord.
In mijn famillie vroeg men 10 jaar geleden of ik nooit zou trouwen of een van mijn broers.Nu besef ik maar al te goed dat een goede vriendin vinden niet het probleem is.Maar na 10 jaar geen werk meer uitgevoerd te hebben is het gewoon een normaal financieel probleem.
Mijn vriendin is 100.000% zeker dat er met mij iets magisch is,dat ik een zoon van God ben,dat ik een profeet van God ben.Toen ik mijn verhaal aan haar als moslim bekend maakte was 22 augustus de eerste dag van de ramadam (2009).Ooit schreven we elk afzonderlijk ons in voor een cursus zonder iets aan elkaar te vertellen,het toeval wou dat we in dezelfde school ons hadden ingeschreven.Mijn vriendin is supporter van de Turkse ploeg Fenerbace,ik ben supporter van Club Brugge en het toeval wil dat dit jaar Christophe Daum trainer van CL.Brugge is en dat dus dezelfde trainer al met Fenerbace Turks kampioen gespeeld heeft.
Maar als dus die discriminatie blijft duren en mijn vriendin van oordeel is dat vechten tegen de duivelse Belgische maatschappij voor haar teveel word en dat ze bij mij geen enkele toekomst heeft,vergeef ik het de Belgium Bastaards zeker niet.
De Belgium Bastaards zijn dan natuurlijk eerst de mensen die onze Lieven Heer aan het werk dienen te stellen.Maar ook de mensen die zeggen in de media dat discriminatie echt niet kan,maar er vervolgens niets aan doen en mensen die al 42 jaar gediscrimineerd worden gewoon in de kou laten staan.
Met Stefaan Goossens (de cois) heb ik in de klas gezeten,en hij vertelde over de discriminatie tijdens de turnles.Dat den dikke,den rosse en de schelle wel altijd als laatste werden gekozen.
Dus als men dik,ros en zwaar bijzind is weet je automatisch dat je in deze maatschappij gediscrimineerd word.Tog heeft men bij geen enkele organisatie mijn discriminatie op papier gezet.Daarbij komt dan nog een ernstige psychische handicap,100% invaliditeit en dan weet je als je zo door het leven gaat dat je automatisch naar de eeuwige rustvelden gaat,dan weet je dat mensen die zig Boedist noemen na jou naar het Nirvana gaan.Aan mij moet je niet meer uitleggen dat Boedisten een ander leevend wezen niet mogen krenken.Alle mensen hier in Belgiƫ hebben nog een heele weg te gaan als Jezus de deur is en in eerste plaats de religieuzen.Boeren zijn het en boeren zijn geldwolven die met de rosse dikke scheele psychisch ernstige gehandicapte 100% invalide niet willen delen.Zij hebben hun loon al verdiend en samen leven met Onze Lieven Heer is haast uitgesloten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten