zaterdag 21 april 2012

6 u van Holsbeek moutainbike.

Vandaag even naar de 6 u van Holsbeek moutainbike geweest om een vriend aan te moedigen.
Voor we aankwamen ,kwamen we de andere Stef tegen met zijn famillie die aan het verhuizen waren.Ondanks dus de nzegatieve kritiek die ik op hem en zijn famillie op deze blog gaf kwam het tog,tot een vriendelijk gesprek.Van mijn kant wil ik dan ook definitief de strijdbijl begraven,omdat het tog eigenlijk geen geweldadigemensen zijn fysiek dan tog.
Ok voor mij dan een generaal pardon aan de mensen die me de laatste jaren teleurgesteld hebben.Dus voor de religieuzen zullen we in de hemel tog nog een plaatsje reserveren.Maar ik vind dat van hun kant er dan ook eens een concrete stap in mijn richting mag gezet worden.
Deze week hebben we het verhaal over de Belgische bieren nog maar eens gehad.Bij dilirium tremmes verdubbelde de brouwzaal.Dus als men bij de trappisten broeders echt geen geld heeft om de missie van onze Lieven Heer te sponseren,kan men tog maar beter een verhoging van hun brouwcapaciteit overwegen.
Bij Westmalle heeft men een omzet van 20 miljoen euro.Mensen in Belgiƫ meer trappist laten drinken mag van de AA en vrienden zeker niet.
Dus als trappisten hebben we: Orval
                                                  Westvleterren,   Westmalle  , Chimay , Rochfort ,  Achelse Kluis

zeg me als ik 1 tje vergeten ben ik zou graag 50.000 euro ophalen voor de missie van de geest van God dit wil dus zeggen +/- 10.000 euro of 0,05 % van de omzet.Normaal is 10% voor onze Lieven Heer bestemt,als dit echt niet lukt,ga ik tog vragen aan de medische wereld dit openbaar te maken in de media.0.05% is een 2000 ste deel,dus 20.000.000 : 2000 = 10.000.

Onze Lieven Heer ,discrimineren en geen sponsering geven en dus uitsluiten van het maatschappelijk leven dat doet een oprecht persoon die zijn leven wijd aan gebed en wat nog allemaal niet.

Dus nu even naar de 6 u van Holsbeek , de persoon die de kaft van mijn boekje ontworpen heeft ,ging flink te keer we hebben hoop.

Veele vriendelijke groeten aan iedereen van de wereld,maandag ga ik naar Keukenhof naar de bloemen met mijn vriendin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten