maandag 16 april 2012

Prins Fhilip en erkening,een uitleg van een droom.

In 1999 werkte ik bij de Bergkoning als autocarchauffeur en moest een opdracht uitvoeren voor een ministerie dat ons die dag bij telenet bracht.De volgende anekdote kwam van deze mensen van telenet,maar ik geef nu mijn versie.

Dus prins Fhilip zit op de vlucht naar Geneve met den beul van Heverlee als bewakingsagent.Voor hen zit de Anti-Christ je weet wel de man van de grote vermogens.De Anti-Christ staat recht en draait zig om en zegt:"Prins Fhilip monseigneur ik heb u herkent."

Beste Prins Fhilip,Beul van Heverlee en Anti-Christ vergeef het mij maar ik mag tog wel uitleggen hoe de wereld in elkaar steekt.

Overigens de Beul van Heverlee en de Anti-Christ kennen elkaar vroeger bij ons thuis wel een spelletje Risk mee gespeeld.Normaal moesten dit mijn beste vrienden zijn,maar zij kozen voor de duistere kant van the Force.Ik bekeer hen wel.

God die kunt ge zien den duivel moet ge erkennen.Hoewel mensen miskennen ook negatief is natuurlijk.

Hoe ga ik aan een sponser geraken ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten