zaterdag 14 april 2012

Heidi Hankins was nog geen 2 jaar en kon al tot 40 tellen.

Vandaag staat in het nieuwsblad het verhaal van Heidi Hankins amper 4 jaar en nu al zo slim als Einstein en ze gaat nog alleens niet naar school.
Nog voor ze twee jaar oud was kon ze al tellen tot 40.Ooit heb ik een artikel gelezen over een autist die op 18 maanden korte zinnen kon vertellen.
Ik zet dit op mijn blog,omdat ik ooit de moeite gedaan heb om te vertellen over mijn zending bij pastoor Leopold Verdood van Herent,deze beweerde dat een kind van 2jaar nog niet kan spreken.
In mijn famillie is er een pedagoge als ik haar tegen kom zal ik het haar eens vragen.Wel een slimme famillie die van de Bruintjes.
Dus ik kan op mijn 2 ooren slapen,dat ik mijn missie van de geest van God niet fantaseer,dat dit geen waan is waarin ik leef.Ik ga me vanaf vandaag dus tog asertiever opstellen tegenover de maatschappij,ik heb een zending door het hogere vanaf mijn 2 jaar.Vanaf mijn 2 jaar zijn hier getuigen van hoe ik over het rijk der hemelen en de 7 geesten van God kwam spreken.Binnen mijn famillie maar ook bij buren.
Dus wie vanaf vandaag nog beweerd dat ik als 2 jarig kind een leugenaar was.Mogen we zeker als godlasteraar en kinderhater bestempelen.
Nadat ik mijn boekje naar famillie en vrienden opgestuurd had,was er een negatieve commentaar,al zou ik nu bij een sekte zijn.Maar die commentaar komt van den Beul van Heverlee.Ik vind het raar als men over psychische problemen praat,zegt men dat 1op 3 wel ooit met de GGZ in aanraking komt.Buiten mezelf ken ik in mijn ongeveer 80 koppige famillie maar een kind dat even psychische hulp kreeg.
Maar alle gekheid op een stokje ik heb dus nog nooit contact gehad met een sekte een sektelid of zelfs een goeroe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten