zaterdag 27 oktober 2018

Aviapartner managment zijn leeglopers eerste klasse.

Op de luchthaven zijn de bagagisten van aviapartner aan het staken wegens onmenselijke werkomstandigheden.Ooit heb ik zelf voor belgavia gewerkt de voorloper van aviapartner.Hier ben ik ook onmenselijk behandeld op elk gebied van mens zijn.Ik heb in de periode van 1996-1999  daar gewerkt het kon één van de mooiste jobs zijn die ik gedaan had catering chauffeur.Dus in mijn tijd was het al dat je de kranten voor de vluchten met zachtheid moest behandelen en geen pijn mocht doen maar op de mensen achter de werknemers pijnigen kan zo geen kwaad.Ik vind het heel erg dat mensen problemen ondervinden op de luchthaven maar schrijf dit dus maar op de rekening van het managment en niet op de bagagiesten die op hun knieen in het ruim van het vliegtuig koffers mogen stappelen met dus veel te weinig personeel met gevolg de veel te hoge werkdruk.Dus God,Allah ziet alles en heeft zeker erbarmen met de bagagisten die niet fair behandeld worden.Faire traide in eigen land mag zeker bij aviapartner beginnen want dat managment zijn geen eerlijke managers nooit geweest.En dus vandaag ga ik bidden dat elke werknemer een menselijke manager mag hebben.Ook hoop ik ook niet het slachtoffer te worden als ik op vakantie ga van stakingen.Een anekdote van Belgavia is toen Mo zijn vrouw ging bevallen dat de chauffeur de telefoon niet mocht aannemen weer een toevallige fout van de manager.We staan op invaliditeit maar werken harder dan ooit hopelijk krijg ik geen problemen met Maggie.Onze Lieve Heer werkt aan een betere wereld en het aviapartner managment zou zo graag willen dat de slechte onmensen het in de wereld voor het zeggen hebben.Ik kan nog precies zeggen waar ik was en wat er gebeurd was toen Dutroux ontsnapte maar Gods,Allahs geesten bestaan niet.We schreeuwen om rechtvaardigheid en die gaat er komen is het niet in dit leven 100%  in het hiernamaals amin amen alleluiah.PS:het was Stephane de boswachter die Dutroux er terug in draaiden op Stefan kan je bouwen op een beste fundering amin amen alleluiah.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten