dinsdag 16 oktober 2018

Voetbal België-Nederland mag ik even gelukkig zijn.

Ik hou van de wereld en word daar dagelijks voor beloont door God,Allah,Vishnoe,Jaweh.Gisteren werd de voetbal wedstrijd België-Nederland gespeelt.In de 4de minuut maakte onze Dries uit Wilsele (mijn dorp) de openingsgoal.De 1-1  werd dan weer gemaakt door Arnout Groeneveld Danjuma een speler van Club-Brugge mijn favoriete ploeg uit België.Leuk tog.Voetbal is bijzaak en ontspaning de wereldproblemen trekken we ons echt aan;Maar in de kleine dingen ontdek ik dagelijks de immense vriendschap en liefde van onze God amin amen alleluiah.Dus wij gaan door met het echte werk van God laten niemand staan sluiten niemand uit en gaan stapje per stapje naar een betere wereld van vrede IK ben gelukkig met zoveel vriendelijke mensen om mij heen en dit positief verhaal uit de hemel.Dank u iedereen in de hemel en op aarde.Groeten van de kosmo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten