dinsdag 2 oktober 2018

Aan liefde,warmte en genegenheid geen gebrek.

Ik wil via deze weg de wereld bedanken voor het onthaal van een persoon die door het hogere is gezonden naar deze wereld.Ik besef dat ik wel graag gezien word eerst en vooral in mijn nabije omgeving verder bij vrienden en kenissen.Tog vind ik het mijn moreele plicht op de trommel te slaan.Moraal filosoffen die niet uit de media te slagen zijn die eretekens krijgen van de vlaamse overheid vallen kwa ethiek zo door de mand.Ik heb respect voor de ouderdom van Etienne Vermeersch ook kwa omgang lijkt Johan Braekman wel mee te kunnen tog in mijn wereld lijken deze filossofen meer te passen in de Jerry Springer schow dan in het publieke debat.De evolutie theorie verdedigen zonder God begrijp ik niet zo goed tog jonge Moslim proberen te overtuigen van dit gegeven lijkt meer op mensen willen kwetsen.In mijn leefwereld sta ik open voor iedereen en ben ervan overtuigd dat de profeet Mohammed het hart op de juiste plaats had.Overigens geloof ik in profeten die meer dan 100miljoen mensen kunnen overtuigen van hun zending.Mohammed heeft meer dan 1miljard volgelingen.Er is niets mis in Mohammed te geloven en de gelijkheid van man en vrouw ook uit te dragen we gaan voor respect van ieder geloof we gaan voor respect van een volledige diversiteit we zijn voor evenwaardige wereldrechten van holebis waarom niet.We houden van Gods,Allahs,Vishnoes,Jahwe,Boeda volledige schepping we sluiten niemand uit we bidden alle dagen voor wereldvrede we bidden om armoede en ziektes uit de wereld te bannen we proberen gematigd te zijn niet extreem,we hopen op verandering we zijn ook voor een gecontroleerde geboorteregeling.Laten we ersamen iets moois van maken.Dit is de laatste keer dat ik kritiek geef op personen persoonlijk.Maar ik vind mij zelf onrecht aangedaan.Sinds 2011 is mijn zending officieus door de vertegenwoordiging van de Belgische staat in de geestelijke gezondheid erkend.Tog mogen deze twee filosoffen dus hun wereldvreemde overtuiging vrij zonder wederwoord op de openbare omroep versprijden.Dus nu nog maar eens over het financieele ik heb geen eerlijke kans in deze corrupte wereld een job mogen uitoefenen.Reeds bij mijn eerste werkgever een taverne in Leuven spraken klanten dat het dynamisme van mij afliep.Ik werkte als kelner en er waren ook klanten die beweerde dat ik de enige kelner was in de taverne die hun bediende zoals het hoorde.De bierflesjes met het etiket naar de klant enzo verder tog was deze job gedoemd om na 4jaar te stranden.IK ga niet opnieuw de lijst van werkgevers afgaan.De uitkering die ik nu krijg is te klein en kom ik niet mee toe.Het is dus ten volle de pastoor zijn verantwoordelijkheid van hier wat aan te doen.Ook meerdere pastoors hebben mij niet correct behandeld.Pastoor Verdood zegt dat ik hem niets moet betalen een vooraanstaand Leuvense Advocaat zegt ook dat ik hem niets moet betalen ook de Notaris zegt dat ik hem niets moet betalen.De aanwezigheid van iets hoger in de wereld is voor de psychiatrie bewezen dank zij mijn aanwezigheid.Hier heb ik ook een lichaamelijk bewijs van een litteken op mijn rechterhandpalm van de drakendoder.Dus Mijnheer pastoor een klein beetje solidariteit en maak Onze Lieve Heer gelukkig met 1eurotje per persoon dan kan ik al weldoend België en buurlanden rondtrekken.Ik beloof dat je geen maagzweer zult krijgen en moest het in het slechtste geval ertog van komen kan je de uitstekende Belgische gezondheidszorg een helpende hand vragen.Dus mijnheer pastoor het is jou volledige verantwoordelijkheid niet komen vertellen dat je van jou moeder aan onze Lieve Heer niets mocht geven.Anders is het machtsmisbruik waarvoor je zeker een veel hogere prijs zult betalen.Niet toegeven aan machtsmisbruik van de pastoor of van wie ook.De pastoors in Duitsland hebben een spaarpotje van meer dan 270miljard euro dus 1euro is schappelijk.De vrouwen van de Beatels krijgen meer om aan liefdadigheid te doen.Niet zeuren.Ik wil met mijn naasten op restaurant zonder dat het pijn doet.IK geloof dat ik een priester van mijn dorp eens over zijn bezoek aan een 2* restaurant heb zien berichten.Mijnheer Pastoor je niet beter waanen dan onze Lieve Heer amin amen alleluiah.Godelieve-Maria mijn moeder is al oud en moeilijk te been dus niet wachten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten