dinsdag 9 oktober 2018

Met de euromillions in België zijn wij heel goed bezig.

Met de europese loterij van 9 landen zijn ze in België heel goed bezig.Ik heb voor jullie nog eens gerekend ik weet dat het niet 100% nauwkeurig is maar voor mij is het fun en het is dus niet wild en niet overnagedacht.De markt die men met de euromillions bereikt is volgens de landen die ik opgezocht heb op Wikipedia dus 222miljoen mensen.Ik denk met een winnaar gemiddeld 1maal in de 14 dagen dat we dus in België recht hebben op gemiddeld 1 winnaar per jaar.De euromillions loterij is opgericht in de herfst van 2004 en bestaat dus ongeveer 14jaar sinds dien hebben 36 Belgen op een langere periode 36keer gewonnen wat dus meer dan 100%  extra winnaars voor België zijn.Dit jaar hebben er drie mensen gewonnen 10april,  21augustus, en dus 5 oktober.Wat dus meer dan 200% extra aan winnaars.De grote chef van de vrijzinnigen zegt als ik 200jaar geleden geboren was dat ik als een Heilige aanbeden zou zijn ofwel op de brandstapel terecht gekomen zou zijn.In ieder geval vind de grote chef van de vrijzinnigen het veel meer vrede lievend euromillions winnaars dicht bij onze Lieve Heer dan treinongelukken in zijn tuin.In hoever God,Allah ,Vishnoe,Jaweh mij echt wil blij maken of dat er ook mijn geest is die volledig getraumatiseerd is bijdracht tot dit succes.Persoonlijk vind ik getraumatiseerd zijn niet leuk (eenvoudige dingen zoals grondig poetsen lukt gewoon niet) tog als dit trauma bijdracht tot het geluk van België en de wereld kortom trauma om een hoger doel te dienen vind ik het niet erg.Ik vind het niet leuk dat personen die ik maar een paar jaar ken zig niet neerleggen dat men mij laten staan heeft.Bij mijn laatste werkgever 18jaar geleden was dit een holding met 1000 werknemers waarvan ik dus de enige was die geen schriftelijk contract op papier had dus door mij uittesluiten is daar een groot trauma uit gegroeid ik wil iedereen vergeven.Maar dat ik dus comedie speel gaat veel tever.Ik ben een brave aardsvader die iedereen graag wil zien.Speciaal dank aan iedereen die ik iedere dag ontmoet ik ben graag op deze wereld maar wat meer financieele armkracht om goede werken te doen zou ik heel leuk vinden en ik wil naar restaurant Zorba echt lekker eten en vriendelijke mensen is dit jaar nog niet gelukt.Dus nu laten we de zon over België schijnen word een leuke dag vandaag ik hou wel van het leven en mijn dierbaren en dat zijn er heel veel.amin amen alleluiah.Dus 36winnaars ipv 14  is significant wij zijn goe bezig.Laat de nespresso van de Q8 maar komen uitslag van 5 oktober     8-16-24-26-35   of allemaal getallen met een 8 inverband leuk hoor leve de Q8 gaat een korte winter worden ben ik zeker van en hoop het allesins maar de stookolie is weer duur geworden iemand die 1000l of 2000liter wil sponseren altijd welkom.Groeten van de kosmo.Heb nog een beetje opgezocht bron (euromillions Wikipedia) in totaal 463 jackpotwinnaars in de geschiedenis van de euromillions met 75 winnaars in Portugal op 11miljoen inwoners is dit verhoudingsgewijs het meest succesvolle tog scoort dus België ook zeer goed per 13 winnaars 1maal een Belg op 222 miljoen mensen is dus ver boven het gemiddelde.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten