donderdag 11 oktober 2018

zig met onze Lieve Heer bemoeien doe je enkel op een positieve manier.

Dat heel veel mensen ,alle mensen een eigen mening mogen hebben moedig ik zeker aan.Tog als je je mening wil overtuigen naar andere vind ik dat dit dan positief hoort te blijven.Komen getuigen over de God in de hemel is positief,God is de geluksbrenger bij uitstek.Dat men mij wil kneden in een positieve zin heb ik geen enkel probleem mee.Tog waarom ik niet zou mogen delen van de financieele overvloed op de wereld is niet positief.Ik heb het nooit koud altijd warm maar mijn ouders hebben altijd koud.Dus van mij mag de werwarming branden de heele winter op een temperatuur van 23 graden zoals mijn ouders wensen.Dat dus geestelijken in België de natuur niet respecteren betreur ik.Er zijn zeker al milieu vriendelijke alternatieven dan stookolie.Dus geld wil men onze Lieve Heer niet geven maar dus middelen om een beter milieu ook niet.Heel erg.
Dus dan maar terug naar de euromillions.België en Portugal hebben samen 111 keer de jackpot gewonnen wat neer komt op 24%  op 463   tog tellen België en Portugal maar een markt van 10%  van de deelnemers wat dus significant over 14jaar is.De band met portugal is er zeker ik ben al 2maal op bedevaart geweest naar fatima en logeerde dus al meer dan 2weken in Nazare 1maal in 1997 en 1maal in 2001.In Nazare komen de hoogste golven in de zee van de wereld voor toen wij (mijn moeder en ik) waren daar geen golven zal dus echt seizoens gebonden zijn.Een vrouwelijke surfer heeft het record van de hoogste golf bedwingen in Nazaré .Bij mij waren het 2 uitzonderlijke vakanties door ook het eten van zeebanket aan zeer democratische prijzen.Langoesten, tijger scampi's uitzonderlijk grote tegen allemaal minder of ongeveer 50euro voor 2personen.Nazaré is voor deze restaurants bekend de kelner vertelde zelfs dat Michel Preud'Homme bij hun op restaurant kwam.Was natuurlijk wel de periode dat Michel bij benfica speelde (Lissabon) dikke 100km dus van Nazaré vandaan.Dus mensen die mij positief willen kneden altijd welkom ik wil een goede man zijn in alle vrijheid en dus ook financieel onafhankelijk zoals zelfs kluizenaars willen amin amen alleluiah groeten van de kosmo.Dank u aan heel de wereld die samenwerkt om goede mensen te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten