donderdag 1 november 2018

Het bovennatuurlijke willen straffen is zinloos.

Met het bovennatuurlijke spelen op een negatieve manier is dom het bovennatuurlijke willen straffen is nog dommer daar straf je enkel jezelf mee.
Dit wil ik tog meegeven asociaal zijn is niet leuk.Tog vind ik mezelf niet asociaal zelfs zeer sociaal.Wetteloos vind ik maar niks.Orde en vooruitgang deel ik zeker.Tog toen ik 19jaar ongeveer was ging ik op stap met jeugdvrienden.Er was toen nog geen sprake van BoB campagnes je wist dat je niet teveel mocht drinken 0,8 pro mille was de grens.Maar als je dus in de horeca werkte wist je dat in 1988 het anvaard werd dat je een beetje gedronken had.Dus toen die nacht waren we naar de Real een discotheek in Tongeren uit geweest.Het had gesneeuwd en we reden naar huis.Aan het eerste verkeerslicht in Tongeren stond de arm der wet en vroeg om een controle.Ik draaide mijn venster naar beneden en de sneeuw die nog aan mijn zij venster hing viel naar binnen.Heb je gedronken vroeg de ambtenaar (ik weet niet meer of het toen politie of de rijkswacht was).Ja vertelde ik.Naar waar moet jij vroeg de bevoegde.Ik moet naar Leuven.Ok zij de bevoegde rij voorzichtig aan.Mijn vrienden en ik vonden dat we veel geluk hadden gehad ikzelf wil niet asociaal zijn maar zoals deze ambtenaar hoord het als je met Onze Lieve Heer geconfronteerd word.Ik wil niet de flauwe plezante uithangen en heb respect voor de overheid (hoewel ik zelden dezelfde mening heb)  maar dus iets meer dan 10jaar geleden kreeg ik een bekeuring om op een bushalte van de lijn om 7u s'morgens op een zondag tijdens de markt van Heverlee.IK vond dit overdreven en wou dit aanvechten gezin ik ook op het uiteinde van de bushalte stond.En verdedigde dat ik een zending van God had.Op een moment kwam dus de wijkagent van Wilsele mij brutaal aansporen om mijn boete te betalen.Dus ik wil niet de flauwe plezante uithangen ik wil alleen de ernst onderstrepen.De wijkagent is vroegtijdig overleden onverwacht op 61jaar ondanks ikzelf het ook geen slechte politieagent vond.Als je niet de beste bedoelingen hebt blijf dan van het bovennatuurlijke af en laat zo iemand met rust .Vandaag voel ik mezelf wel gelukkig wil sociaal zijn.Waarom is het zo moeilijk een kind van 2jaar die komt getuigen over het hiernamaals over de wereld met God,Allah serieus te nemen.Niet eerlijk.Ondanks ik zonden bega probeer ik positief in de wereld te staan en zal dus vandaag bidden voor alle hulpdiensten van dit land en ik hou van de veiligheid die door de politie word gecreerd.Dus nog een anekdote ik ben al gaan fitnessen met iemand van het speciale interventie eskadron,ik vond dit heel leuk en voelde mij belangrijk wat ieder mens van mij zig magvoelen.Bij God,Allah,Vishnoe,Jaweh   telt iedere ziel niemand gaat verloren amin amen alleluiah.Dus de ware profeet niet proberen te straffen in en tijdens zijn missie amin,amen    ik doe echt mijn best hoor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten