vrijdag 23 november 2018

De vrevel vandaag is niet arm zijn bij mij.De vrevel is dat men niet wil delen van de hoorn des overvloeds.

Mijn vrevel en mal content zijn vandaag is niet dat ik een minimumuitkering heb en dus eigenlijk op lange termijn te kort.Mijn vrevel en mal contente is dat men zelfs met Onze Lieve Heer niet wil delen van de hoorn des overvloeds.Vandaag weet ik niet of mijn voorbanden nog wel genoeg diepteprofiel hebben en ben ik een klein beetje ontzet.Moest het een arme wereld zijn had ik geen enkel probleem hiermee.Van het Vlabo mocht ik geen geld vragen voor mijn zending ik stemde hier volledig meetoe.Tog deze toezeging kwam er voor dat door de duitse openbare omroep werd bekend gemaakt dat de duitse RKK   270miljard euro aan vermogen heeft naar een minimum schatting wat alles in een ander perspectief plaatst.Delen met Onze Lieve Heer is waartoe de RKK zijn volgelingen toe oproept.Dus het schelm zijn is de situatie dat bisschoppen en ook sommige priesters de beste wijnen cognac drinken zelf in luxe baden maar Onze Lieve Heer zelfs geen banden voor de fusion gunnen.Een auto die ik gebruik om mee te helpen waar ik kan.Om Godelieve,Maria mee naar de kapper te brengen meerdere malen per week boodschappen noem maar op.Dus dat de medische wereld durft beweren dat ik niet alleen in mijn hoofd in mijn hart maar ook financieel de rijkste mens van de wereld ben begrijp ik dan weer niet zo goed.Als de rijkste financieele persoon van de wereld geen correcte banden voor een kleine middenklasse auto heeft begrijp ik het echt niet meer.Dus een kredietkaart voor mijn zending is normaal.Wat ze nu doen is de stok met de wortel voor de ezel spannen.Niet ernstig.Dus voor de arme klaren van Brugge voor welke kloosterorde ook niet delen met onze Lieve Heer is niet ok.Ik heb dit seizoen nog geen enkel kleding stuk gekocht of gekregen.Loop al 14dagen met dezelfde trainingsbroek die wel gewassen word onderweg.Men overdrijft gewoon en dat is mijn probleem.Niemand wil nog praten met mij ondanks ze echt ongelijk hebben.De gewone man en vrouw in de straat willen wel nog met mij praten.Echt niet leuk een zoveelste bewijs dat dit spelletje dus ook echt wel machtsmisbruik is.Dus de Belgische intelectueel is een dom persoon.Etienne Vermeersch heeft men al eens gezegd de slimste intelectueel van Vlaanderen te zijn.Dit is een persoon die gaat bewijzen dat de God onze God van de christenen en Moslims niet bestaat ook gaat hij bewijzen dat Jezus niet bestaan heeft en ik ben dus op 2jarige leeftijd door onze God zijn geesten naar de mensen gestuurt om over de hemel te komen getuigen.Hoe dom is de slimste intelectueel van Vlaanderen amin amen alleluiah.

1 opmerking:

  1. Met veel blijdschap kan ik melden dat ik een wollen gebrijde muts heb gekregen bij de Q8 reclame muts van jupiler 0% alcohol het is wel een mooie van kwaliteit maar ik ga ze enkel bij echt koud weer opzetten Dank u bij bol.com hebben ze ook een cadeau belooft nu nog Michelin of andere 2 voor banden voor de fusion en ik ben super gelukkig maar ook de armen aandacht schenken wordt mooie kerst en nieuwjaar zeker weten

    BeantwoordenVerwijderen