zondag 18 november 2018

We zijn weer daar met de euromillions 4de Belg winnaar dit jaar.(50miljoen euro)

16.11.2018   zal voor een Belgische winnaar wel een heel prettige dag worden.De winnende spel combinatie was 9-10-13-28-41   *1--12    wel heel leuk als je heel veel van God houd zie je wel een paar getallen die bij onze God uitkomen.Ik hoop dat er eens een groepje van mensen dit winnende lot gespeeld hebben.Ik vind in groep winnen leuker dan alleen.Dus nu in België 37 winnaars  in Portugal 75 winnaars dus 112   het zelfde als de sterren.Persoonlijk heb ik ook deze sterrencombinatie gespeeld maar ik heb geen prijs .Maar ik vind het wel leuk.Dus nog een verwijzing naar onze God de meest succesvolle maand om groot winnaar bij de euromillions te worden is de 10de maand   oktober van de 13 grootste winnaars bij euromillions komen er 4  uit de 10de maand.Volgens de reclame van de nationale loterij zal het bij de winnaar wel weer cadeautjes gaan regenen wat leuk is en dan opnieuw de zon wel weer zal schijnen.Ik ben dus gelukkig met de mensen om mij heen en de wereld MOET gelukkig zijn met onze Lieve Heer als cadeautje van God de barmhartige de vredevolle de rechtvaardige onze God van vertrouwen en liefde amin amen alleluiah.Groeten van de grootste ruimtereiziger van de wereld die door zijn leerkrachten wel voor 100% gesteunt werd.Dank U wereld.Ook de medische wereld nog bedanken voor wie ik dus mijn legerdienst niet moest doen.Dank u heel de wereld de overwinning van het goede is al heel lang een feit.Dus voor de ere vice rector van de Gentse Universiteit   God bestaat Jezus heeft bestaan Mohammed heeft bestaan we gaan jou niet opsluiten ook als je ernaar vraagt zelf maar al jou geld dat je niet nodig hebt en dus verdient is op filosofie van het verkeerde geef dit dan maar aan goede doelen.Die 1000l mazout voor onze Lieve Heer mag dus den tienne Vermeersch ook betalen omdat ik geen eerlijke kans gekregen heb door kwakzalvers, Charlatans als U.Dusbij de zin van het leven hoort delen met onze Lieve Heer ipv dat God onze Lieve Heer de euromillions laat winnen zo hoort het niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten