zondag 2 december 2018

Ik meen wat ik zeg tog mag men mijn verhaal nuanceren.

Eigenlijk ben ik best gelukkig met het leven dat ik heb.Ik heb toffe vrienden men heeft wat over voor mij;De belgische burgers doen wel meer dan aardig tegen mij.Tog waanneer ik bv mal content ben en zeg dat een echte man 10% van zijn inkomen of vermogen aan onze Lieve Heer mag geven mag men dit direct gewoon nuanceren.Ik ben 100% voor een inclusieve samenleving ,iedereen mee bij mij zijn dit geen woorden maar daden.Daarbij wil ik al zeker iedereen die minder dan 2000 euro netto verdient vrijstellen.Iemand die er niet ingeslaagt is een eigen woning te verwerven die mag ook al vrijgesteld worden.Maar bv in BelgiĆ« lopen er mensen rond die 5000euro pensioen hebben een staatspensioen die alles materieel zeker ook hebben waarom zou zo iemand geen 10%  aan onze Lieve Heer kunnen geven om goede werken mee te gaan doen.We plijten ervoor als je echt van God,Allah houd leef je sober tog mag je kopen waar je zin in hebt.Volgens mij is er dus voldoende in de wereld voor iedereen.Ik bedank dus iedereen die met een oprecht hart mee werkt aan een betere wereld die trein vertrekt in BelgiĆ«,Leuven (U-Leven)  aan de oevers van de Dijle en vaart aan de spoorlijn Leuven-Mechelen.We gaan werken aan onze planeet waarvoor de RKK en dus ook andere kerken onmiddellijk mogen investeren in hernieuwbare energie.Vervoersmiddelen op elektriciteit kortom werken aan een mooiere planeet.OOk gaan we de hongerigen eten geven werk voor iedereen.Dus vandaag kan ik met deze wereld door dezelfde deur zonder duwen of wringen ik hou van mijn hartsvriendinnetje heel veel ik hou van mijn famillie ik hou van elke aardsbewoner amin amen alleluiah.De aarde is niet verloren er komen mooie dagen zeker weten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten