dinsdag 11 december 2018

Onze Lieve Heer plagen is om liefde vragen.

Dat de duivel onze Lieve Heer het licht van de zon niet gunt weet ieder mens.Waar stopt de grens van verdraagzaam zijn voor narcistisch gedrag.Onze Lieve Heer heeft op zijn 50 last van een lumbago.Ik kan steeds terecht bij huisartsen groep Bleyenbergh waar ik mij ook thuis voel en hier echt wel goed verzorcht word ook.Tog door mijn fysieke ziekte kon ik gisteren morgen moeilijk de trap af.Leven met narcisten kan soms wel echt niet leuk zijn.Ze hebben tog altijd een vorm van plezier als andere mensen lijden.Natuurlijk begrijp ik er weer niets van de narcisten die ik vizeer daarmee heb ik al persoonlijk mee naar de dokter gevoerd om hun mobiliteits probleem optelossen.Omgekeerd is dit nog niet gebeurd.Ik ga er gewoon niet verder woorden aan vuil maken maar vind het opnieuw klein van heele kleine mensen.Ik ken mensen die 1m50 zijn maar in hun denken tot voorbij de regenboog en wolken gaan.Dat zijn groote mensen.Dus 2a3 weken geleden nadat we gratis mochten pronostiekeren bij scoore op enkele interlands.Had ik 3euro speelbonus gratis gehad.Ik deed een pronostiek op de match Bayer Munich--Fortuna Dusseldorf dat eerst voor een gelijkspel 1/10 stond ik pronostikeerde op een gelijkspel maar kreeg slechts 1/9,75   het werd een spannende match met als apotheose  de 3--3   gelijkspel met een hattrick van Lukebakio een Belg.De eerste keer ooit dat een Belg een hattrick tegen Bayern scoorde.Het verhaal ging verder maar dan moet ik in privé binnenduiken van derden wat ik niet doe.Dus winst  26,25euro waar de spelbonus dus afgetrokken was wat voor een voetbal pronostiek tog leuk is.Dus voor alle mensen die denken dat ze Christus zijn of nog beter daar is de psychiater voor bevoegd en niet de beenhouwer.Als aandenken en sponsor idee ik ben al gestart met de warmste week te sponseren met een bedrag van 5euro   "ik steun de tocht van Dieter en Kevin"   Jij ook  dit is dus de tocht van een persoon met down en een begeleider die van het huis van de kerstman  rovienmie lapland naar wachtebeke België  liften.Dus als gemiddelde Belg met een minimumuitkering    5euro gemiddeld maal 11 miljoen Belgen licht de lat van het gemiddelde voor de warmste week op 55miljoen euro.Dus minumum 10miljoen is een must.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten