dinsdag 25 december 2018

Vrolijk kerstfeest aan de wereld.

Vandaag 25 december vieren we kerstmis het feest van vreugde licht hoop en vrede op aarde.Ik mag zelf koken maar gezien mijn missie is de mensen dichter bij God,Allah … brengen.Ga ik aan mijn koken niet van s'morgens vroeg beginnen.Op het menu  aperitief met versnapperingen (zoutjes,olijven,anjovis,bruscetta)   knoflookroomsoep (heel gezond tegen verkoudheden ben ik bijna imum voor)  verse zalm met natua saus en enkele gegrilde asperges kroketen,  en als nagerecht   ijsgebak.Dus voormij is dit meer dan voldoende en ben blij op deze wereld.Ik ga bidden voor al de mensen die kerstmis minder vrolijk kunnen vieren, armen , zieken , eenzamen voor de mensen in Indonesie.Ik ga vandaag niemand monsteren maar dat mag dan wel van twee kanten komen.Het kwade in de wereld mag zeker vandaag een serieuse stap naar het centrum zetten.Vrolijke kerst aan heel de wereld en we zijn blij met de geboorte van Jezus.Jezus is bij mij meer dan een groot profeet,ik ben zeker dat God de vader persoonlijk tegen Jezus heeft gezegd dat ze samen zijn.Tegen mij hebben de geesten van God dit ook gezegd.Wij zijn van U en gij zijt van ons.Ik denk dat ik al heel wat wolven getemd heb als lam van God.De wolven hebben schrik van de mensen dus hebben de mensen hun taak te extreem opgenomen.De mens van goede wil is een mens waar niemand bang voor hoeft te zijn klaar om te helpen waar Hij kan.We houden van de schepping van God,ieder mens ieder dier is welkom laten we zorg dragen voor de maatschappij.amin amen alleluiah.Dank u heel hartelijk aan iedereen die mij steunt.Vrede op aarde aan iedereen van goede wil.amin amen alleluiah.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten