dinsdag 8 januari 2019

Beste wensen en een gelukkig 2019.We gaan negativisme een halt toeroepen.

Beste wensen aan de wereld we gaan dit jaar negativisme een halt toeroepen.Ik ga zeker mijn best doen om te lobbyen en van mijn minimumuitkering (reeds 18jaar) aftegerakken.Waanneer onze Lieve Heer een minimumuitkering leuk hoort te vinden waarom geeft men dan niet iedereen een minimumuitkering.Mijn minimumuitkering is er gekomen op een oneerlijke manier en is dus heel onrechtvaardig.Overigens vertelt men in de Bijbel waanneer je goed voor onze lieve Heer zorgt dat de vangst van de vissers groter zal zijn.Ook delen met Onze Lieve Heer is leuk van een paar vissen en een paar broden geeft Jezus de mensen een maaltijd waarbij iedereen verzadigt word al is de menigte nog zo groot.Dus weg met het negativisme met het jennen van het levende symbool van het goede mensen van het duister zijn geen dokters.Jaloezie is geen goede deugd.Ik blijf mijn God,Allah trouw bron van al het leven.10% voor onze Lieve Heer zou leuk zijn van mij hoeven enkel de kerken van hun exeburante vermogen wat te geven er is geld genoeg ik wil een tegen pool zijn van de hebzucht van mensen die Godsdienst behoevenen maar onze Lieve Heer niets gunnen.Dat de RKK voor onze Lieve Heer betaalt om niets te doen lijkt me tog logisch.Met houden van koopt men geen brood en als de RKK  1centje betaalt per gelovige ben ik al ontzettend blij.In een ander geval zou ik minstens een kredietkaart willen om te kunnen kopen wat ik nodig heb in deze materealistische wereld waanneer ik nog steeds een slaaf hoor te zijn met een minimumuitkering en hoor te leven naar het evangelie van de wereldvreemde ga ik de confrontatie met de boze farao's zeker aangaan.Zeg nee tegen pesten vanwie het ook komt.Jullie hebben mijn leven hier op aarde al genoeg verknalt.Weer een teken dat Onze Lieve Heer het teken van het goede is ondanks het negativisme sta ik telkens weer recht en ben gelukkig dat geluk komt van God en de mensen die echt van mij houden.Dus nu logeer ik meerdere keren in de week in Edegem en in Edegem is de grootste hockeyclub van Vlaanderen ben er eind oktober voorbij gewandeld en jawel BelgiĆ« wereldkampioen Hockey.Finale BelgiĆ«-Nederland bij Nederland was er een speler die in Edegem geboren was.Maar dus ook droevig nieuws met die jonge student uit Edegem die gestorven was met die studentendoop.Ga heel hard mijn best doen dat het hogere de Edegemennaar voorspoed en geluk gaat brengen.Dus in augustus van 18-21 ste word in Edegem het Europese kampioenschap gehouden Hockey voor mensen met een beperking even belangrijk als mensen zonder beperking we gaan supporteren.Leve leve de liefde.amin amen alleluiah.PS: in mijn leven heb ik ook vanalles gedaan met positief resultaat dus het maakt me eigenlijk niet uit.Ik ben een bezige bij probeer goed te doen voor iedereen.En op mijn blog weet men waarom ik zoveel tegenslag ken en ook zoveel geluk.Ik voel me nu gelukkig maar opstandig voor de tegnwerking van het hogere echt zinloos.Mensen euthanaseren waanneer men niet zeker weet of hun lijden wel gaat ophouden is niet ethisch.Men probeert echt God,Allah te manipuleren.Dus een goede raad voor de mensen met euthanasie bidden voor de spuit en beleefd aan God vragen of je welkom in de hemel bent.Als iedereen toegelaten word in de hemel is het voor veele mensen geen hemel en God,Allah is wel rechtvaardig amin amen alleluiah.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten