woensdag 23 januari 2019

Onze God is de God van de liefde van vrijheid en van de vrede.

Gisteren een fragment gezien van Etienne Vermeersch waarom Jezus en Mohammed slavernij niet verwerpen.
Een zoveelste bewijs waarom Etienne onze God en zijn openbaringen niet begrijpt.Eerst voel ik mij ook aangesproken als het over Jezus gaat.Jezus is tweeduizend jaar geleden geboren door toedoen van het goddelijke.Jezus is gezonden door onze God die hem zijn boodschap meegaf.Slavernij is in alle opzichten verwerpelijk.Tog de boodschap die de geesten van God mij meegegeven hebben is dat ik over het hiernamaals wil komen getuigen en dat het hogere de mensheid in het oog heeft.Op mijn 2jaar ben ik met deze zending begonnen in alle vrijheid met een filosofie die ik zelf mag invullen.Dat God Jezus op zijn 2jaar een boodschap zou geven gebiedende wijs om de slavernij afteschaven zou niet ernstig zijn.De romeinen zouden Jezus op 2jaar gekruisigd hebben wat volgens mij helemaal niets Goddelijks zou hebben.Jezus heeft moeten leren sociaal te zijn en zijn boodschap over het hiernamaals met enige tact en zelfbeheersing moeten brengen.Overigens de kritiek op onze Heilige boeken houd niet stand als men de diepgang kent.Het zijn mooie boeken die geinterpreteerd dienen te worden in de tijdsgeest.Dat in een boek dat 2000 jaar oud is over de 7 geesten van God gesproken en getuigd word maakt dit alleen extra spectaculair dat in 1970 in de Sint-Annastraat een 2jarig kind deze 7geesten van God opbezoek krijgt en opnieuw dient te getuigen over het Paradijs.Ik ken de Bijbel en de Koran niet van buiten ik weet wat Jezus en Mohammed gevoelt moeten hebben in hun hart en verstand waanneer ze het Paradijs gezien hebben.God,Allah is geen praatjes maker wij zijn waare profeten die God vrijheid gegeven heeft.Wij zijn de ware nadenkers over de wereld wij hebben midden de mensen gestaan en zijn geen beroepsfilosoven met een titel van ere-voorzitter van een Universiteit die hun filosofie door 2jarige kinderen onderuit word gehaald.God houd van zijn schepping sinds mijn vroege jeugd heb ik geleerd sociaal te zijn dit ging over onze blauwe planeet waar elk kind gelijk was en waarin de waarheid geen ras of kleur heeft.De waarheid kan door iedereen gepredikt worden.2jarige kinderen die een zending van God krijgen met onvoorwaardelijke liefde en bescherming zijn geen leugenaars dit is niet humaan.Daarover denken die beroepsfilosoven niet na.Ik heb nog nooit zoveel pretentie overlaatst op de TV gehoord van een beroepsfilosoof die ging beweren wat de mensen vandaag de dag denken.Al is de mens een kudde dier ieder mens mag zelfs van God in vrijheid denken en in mijn wereld denkt ieder mens verschillend dat maakt het weer mooi.Als je van God,Allah houd dan hou je van het goede in de wereld God heeft een goed plan met de mensheid wij zijn positief en danken God voor het eeuwige leven,amin amen alleluiah.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten