maandag 21 januari 2019

Aan liefde geen gebrek.

Aan liefde geen gebrek aan financiëele middelen wel.Ik wil niet de eeuwige klager uithangen maar een vb wat ik wel wil geven van mijn gebrek aan financieële middelen.Als 1% van België wel echt van Onze lieve Heer houd spreken we al snel van 120000 mensen wat voor mij meer dan voldoende is hoewel ik wil aanmoedigen dat iedereen van de zendeling van God,Allah houd.Er is echt niets verkeerd met mij probeer gewoon sociaal te zijn en mijn mooie leven te leiden.Maar dus nu concreet mijn oudste broer is geboren in 1964 en voor zijn 50ste verjaardag zijn we op restaurant geweest in de klimop.Dit was de laatste keer dat we met de broers en moeder samen op restaurant geweest zijn.Voor mij is het echt een gebrek aan financieële middelen wat echt niet leuk is en gewoon verwerpelijk.Van Onze Lieve Heer mogen arme mensen zeker met hun famillie minimum 1keer op restaurant samen per jaar.Dus mensen die dit Onze Lieve Heer niet gunnen houden gewoon niet van God en zijn duivel aanbidders en negativisten.Overigens ga ik wel regelmatig op restaurant maar word dan als gast verwelkomt.Maar dus met mijn broers wil ik ook af en toe op restaurant lijkt mij normaal.Dus een visa kaart waarvan de schuld kwijt gescholden word lijkt mij een mooie oplossing.10%  voor Onze Lieve Heer ik denk dat de Bisschop van Rome liever zelfmoord pleegt dan dat hij onze lieve Heer 10% zou gunnen.Er is helemaal niets absoluts aan de RKK  zondaars van de eerste tot de laatste machtsmisbruik tegenover het hogere.Een zigeunerkind weet na enkele minuten dat onze Lieve Heer voor hem staat de pastoor is te fier over zichzelf om God,Allah zijn zendeling wat te gunnen "shame on you".Een visa kaart van het vaticaan volgens geruchten zou de Rkk de grootste goudvoorraad van de wereld hebben.Ik ken een overleden bewaker van de kluizen van de Leuvense Generale Bank en die spraak dat het bisdom Leuven-Mechelen veel goudvoorraaden had in die kluizen,dus ik weet het van iemand die het kan en kon weten.De wereld heeft geen geheimen voor God,Allah en God,Allah zorgt dat Onze Lieve Heer deze geheimen te weten komt door de media of uit eerste lijn amin amen alleluiah.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten