dinsdag 3 april 2018

Onze Lieve Heer met te weinig geld naar de winkel sturen doet een mens niet.

Onze Lieve Heer met te weinig geld naar de winkel sturen doet een mens niet.Ook een lief hebbende vader van zijn kinderen doet zulke dingen niet.Tog wil ik voorzichtig zijn met mensen die financieel het moeilijk hebben.In de maand maart heb ik een afrekening gehad van de visa kaart van 442euro waarvan ik slechts 38euro persoonlijk heb besteed.De rest was van voorschieten voor anderen.Nu in april staat de teller al op meer dan 900euro waarvan het grootste bedrag van de auto garage komt.Gisteren op Facebook een bericht gekregen dat de RKK de grootste goudvoorraad van de wereld heeft namelijk 62.000 ton goed voor een bedrag van meer dan 1200 miljard euro de honger in de wereld oplossen kost volgens een vakbond 40miljard euro ongeveer.Of dit bericht van de RKK fake nieuws is weet ik niet wat ik wel weet is dat het aardsbisdom Leuven-Mechelen heel veel goud had in de kluis van de Generale bank te Leuven dat heeft een bewaker van de kluizen zelf vertelt en ik weet niet waarom deze man daarover zou fantaseren.In Duistsland hoort de RKK een vermogen kadaster vrij tegeven en weet men dat de Duitse RKK  honderden miljarden euro aan vermogen heeft ook hier nadat men het minimum weet volgens experten rekenen ze hun vermogen minimaal aan zo zou de Dom van Keulen gewoon als een symbolische 1 euro waarde aangerekent worden.Mij stoort dit echt ik heb een minimum uitkering van 39,90euro per dag.Ooit heb ik Kardinaal Daneels op tv horen zeggen "uit de hemel komt geen boodschap meer"  Ja mijne joung als ge 2jarige kinderen leugenaars noemt komt er inderdaad geen boodschap uit de hemel.Het menselijke is hier helemaal zoek.donderdag of vrijdag sprak de Q8 uitbater mij aan en zei als hij de euromillions zou winnen ik zeker mij geen financieele zorgen meer zou moeten maken hij zou mij direct 1miljoen euro schenken wat natuurlijk zeer vriendelijk zou zijn.Maar Q8 is een petroleum groep één van de grootste van de wereld uit koeweit en die koeweitse sjeiks zijn honderd keer rijker dan de euromilions winnaar.Waarom zouden ze geen beo-bank Q8  kredietkaart geven en mij het krediet kwijtschelden.Er gebeuren rare dingen rondom mij.Van het vlabo mocht ik geen geld vragen voor mijn zending die zij erkennen voor het vlabo is mijn verhaal teveel om toeval te zijn.Ik vraag me af als iemand mij een betaalkaart cadeau wil doen of ik dan moet weigeren terwijl ik dus echt te weinig heb.Maar dus alle gekheid op een stokje men houd mij voor de gek.Leuven Bears - Luik  eindstand 77-73   we zijn op de goede weg en tog hebben ze zig in de gratie van God gespeelt proficiaat.Tog hou ik van de wereld maar dus de gastjes die Onze Lieve Heer met te weinig geld naar de winkel sturen behoren niet tot de mensheid en daar gaan pilletjes voor het gemoed niet bij helpen amin amen alleluiah.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten