zaterdag 28 april 2018

Een goede werkgever draagt zorg voor zijn personeel.

Ik ben heel blij dat de Belgische economie het goed doet.Tog wil ik het Lidl personeel steunen als ze vinden dat hun managment te hard voor hun is.Eén van de redenen dat ik graag naar de Belgische supermarkten ga is voor de vriendelijkheid van hun personeel.Ook bij Lidl vind ik het personeel heel vriendelijk ik wil deze mensen dan ook emotioneel steunen en hoop dat hun managment hun bekommernisen en zorgen ten harte neemt en er ook aan tegemoed komt.Bij Lidl vind ik sommige prijzen van producten te scherp ik wil niet tegen mijn eigen portomonee spreken maar 85 cent voor boterham salades van 200gr is wel heel goed koop.Onze Lieve Heer trekt de zorgen van alle werknemers ter wereld hard aan.Tevens wil ik tog de zaakvoerders en ondernemers succes wensen er moet gewoon een goede mix in het arbeidsklimaat zijn.Met goesting gaan werken zou voor mij prioriteit nr 1 van het werk moeten zijn.Ik hoop dat de sociale onrust bij Lidl snel voorbij zal zijn.Maar dus voor die boterham salades wil Onze Lieve Heer gerust 20% meer betalen dan zou ik ze nog kopen.Ik wil gerust kleur bekennen en wil publiekelijk graag toegeven dat ik lid van 2 vakbonden ben.Tog draag ik de ondernemers ook een warm hart toe.Bij een oud werkgever had een baas van mij het groot lot gewonnen terwijl ik er bij stond en later bleek ook dit niet genoeg te zijn om een goede verstandhouding met Onze Lieve Heer te onderhouden.Economie moet zijn waar heel de maatschappij mee in dient maar waarbij de voorspoed ook ten gunste komt van alle mensen.Ik kies dus de kant van het Lidl personeel omdat ik dus ook besef dat de werkgever te veeleisend is.Ooit heeft Notaris Gilles Roland mij vertelt dat hij altijd goed voor zijn personeel zorgde en Jawel op 86 jarige leeftijd van zijn eerste klerk in pensioen.Nodigde hij zijn ex-werknemer nog uit om op restaurant te gaan en mocht zijn eerste klerk meenemen als gezelschap wie hij wou.Ik mocht er ook bij zijn en het was een meer dan geslaagde avond voor mijn grootvader en mezelf iedereen blij.Lidl maakt echt wel veel winst dus dit mag niet gaan om telkens op nieuw het arbeidsregime te verhogen.Ik hou erover op ik ga bidden dat de economische groei in 2018 rond de 3% mag liggen en hoop dat heel de maatschappij hiervan de vruchten mag plukken.PS als ik logeer bij mijn hartsvriendin achter haar in de straat word 13% van heel de Belgische economie verwezenlijkt.Dus weeralom niet op Onze Lieve Heer schieten.Het bestaan van God,Allah het symbool van het goede is een positief verhaal amin amen alleluiah.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten