dinsdag 17 april 2018

Manchester city kampioen seizoen 17/18 van de premier laegue (Engeland)

Manchester City is kampioen van Engeland heel leuk.We hebben op tv alle matchen van city proberen te volgen enkele hebben we gemist.City is kampioen 5 wedstrijden voor de afloop van de kompetitie.Dus we zijn gelukkig voor Kevin De Bruyne heel ver famillie van Onze Lieve Heer maar famillie is famillie.Kevin kan nog verkozen worden tot de beste speler van de premier laegue dit seizoen.Maar er zijn ook waardige andere kandidaten zelfs uit de ploeg van city ook vind ik het leuk voor Vincent Kompany  een come back met twee prijzen.Kevin haalt zijn succes uit eerste lijn door zijn ongevenaarde inzet en zijn ongeloofelijk spel inzicht.Tog hoop ik door te bidden ook een steentje te mogen bijgedragen hebben in zijn succes.Nog een keertje Kevin is dus van onze famillie De Bruyne hij heeft rood haar blauwe ogen en zijn zus (enige geen broers) noemt Stefanie net als ik Stefan noem.Ik dank mijn succes dus aan een aaneenschakeling van misverstanden die de aardbewoners mij schuldig willen door laten voelen.Maar ik heb dus wiegedood gehad en heb een zending door het hogere van mijn twee jaar waardoor God dus ingrijpt telkens men mij wil doen ontsporen.Dus toen mijn moeder zwangerwas in 1968 heeft de genycoloog haar voorspelt het gaat waarschijnlijk een meisje zijn die je op de wereld gaat zetten maar nee het was een jongen en zo beginde het al.Dus van een kleine rosse dikke scheele maakte God iemand die zig als de zon van het melkwegstelsel vind.Een superster dank u iedereen die in mij gelooft mij steunt.Alle mensen worden broeders en zusters wie wil geen famillie zijn van Kevin en Stefan De Bruyne op het einde zal ook iedereen die mee wil naar de hemel famillie zijn allemaal broeders en zusters van Onze Lieve Heer amin amen alleluiah.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten