maandag 9 april 2018

God,Allah,Vishnu,Jahwe is de sportiefste coach van de wereld.

De bewijzen die aantonen dat ik een zending door het hogere heb zijn significant.Zo word ik dus 50jaar en Abraham tesamen met het Abrahamfeest van de Moslims op 22 augustus 2018 dit feest valt ook dit jaar samen met het feest van Maria koningin van hemel en aarde op 22 augustus statistisch gezien is deze kans dus minder dan 1% namelijk 0,82%.Mijn moeders naam is dan nog Godelieve Maria en zij is de helft van een tweeling met Jozef.Ik ben niet verwekt door sexueele omgang van een man en een vrouw maar door een ingreep van de medische wereld.(met sexualiteit tussen personen heb ik helemaal geen probleem) ik ben niet asexueel.Er gebeuren rare dingen rondom mij.Waaronder 3 treinongelukken achteraan in onze tuin.Hierbij komt dan nog mijn getuigenis van mijn contact met het hogere mijn opleiding van het hogere op mijn 2jaar.Ik ben het 10de kleinkind van 6 grootouders.Volgens de Belgische staat (de mensen die ervoor bevoegd zijn namelijk het Vlaams-Brabants overleg platform van de geestelijke gezondheid (VLABO)) is mijn lang verhaal teveel om toeval te zijn en wil men mij hierin verdedigen.Ik vind het dus helemaal niet erg moest Manchester City met stervoetballer Kevin De Bruyne geen kampioen spelen ook als CL Brugge geen kampioen word vind ik het niet erg wij hebben ons niet te bewijzen.God is het licht de schepper van het leven en symbool van het goede.God,Allah,Vishnu,Jawhe heeft mij gestuurt met de boodschap dat de vertegenwoordigers van het goede de mensheid vanuit de hemel in het oog houden.Ik probeer mijn boodschap vredelievend en met positief handelen iedereen een goeie dag wensen te volbrengen.Ik hou van Gods schepping voel mij niet belangrijker dan een ander maar vind dat ik ook erg gedwaarsbomt word.Hierop wil ik iedereen aanmoedigen een persoon (mezelf) die een ernstige handicap heeft (leeft in een andere gedachtenwereld) te steunen het loopt nog altijd niet de spijtgaten uit maar soms is het moeilijk leven voor mij.Waanneer ik dus 50jaar word zal ik ook een ernstige geestelijke beperking hebben maar de titel van de film a beautifull mind past perfect op mij.Mensen die kunnen nadenken en niet opgesloten zitten in een extremistisch Godsdienst denken weten perfect dat de Geest van God mij letterlijk gezonden heeft.Ik ben niet uit op geld nog op materiele welvaart maar vind een minimum uitkering na 16jaar niet ernstig.Jullie moeten mij niet meer laten lijden dan nodig want deze miskenning doet heel erg zeer zeker omdat er in de wereld geld en wat dan ook genoeg is voor iedereen.Ik ga misschien deze zomer einde mei begin juni met de auto naar Turkije en hoop dat de maatschappijen over mij zullen waken.Zal tog een avontuur zijn dat verantwoord is en mij waarschijnlijk zal helpen in mijn geestelijke ontwikkeling wie stuurt eens een berichtje ben niet waanhopig een reactie op straat mag ook tot de volgende keer.Amin,amen,alleluiah sjaloom laat God maar komen liever vandaag dan morgen hoewel ik geduldig zal zijn.Ik ga bidden dat Kevin wel kampioen speelt en beste speler word van de premier laegue.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten