dinsdag 24 april 2018

Kevin De Bruyne = famillie van Onze Lieve Heer Stefan De Bruyne.

Gisteren kreeg ik op Facebook dat Kamiel De Bruyne een famillie geheim zou prijsgeven in Van Gils en gasten.Als fan van Kamiel de zoon van mijn vaders neef was ik benieuwd .Kamiel kwam hier met het nieuws dat hij geen famillie is van Kevin De Bruyne .Kamiel wou zig humoristisch outen als de broer van Kevin en we vonden het leuk . Tog deze morgen heb ik een post gehad op Facebook van neef Peter .Dat waanneer men dezelfde naam heeft en dezelfde geenen dat het dus wel famillie is hoever men ook moet gaan in de geschiedenis om de fysieke band te duiden.Ik vind Kamiel een toffe gast en hij mag mij ook zeker broer noemen maar wij blijven dus erbij en verandere niet omdat we voldoende bewijzen hebben dat Kevin tot onze stamboom van de famillie De Bruyne blijft.De gelijkenis met mijn broers mezelf en Kevin zijn er zeker ook het karakter van Kevin is één van de karaktertrekken van gans de famillie De Bruyne in eerste opzicht doorzetters en dus ook karakter hebben.Dus als Kamiel thuis een abonement op telenet heeft om de voetbal wedstrijden van Kevin bij play sports te volgen mag hij van mij een echte broer van Kevin zijn.Ik heb er allesins één en zit paraat voor de tv bij Kevins Live performance.Volgens de medische wereld zou onze Lieve Heer ook financieel heel rijk zijn en ik hoop dat dit vermogen dan ook rendeert.Persoonlijk voel ik mij de Koning van de armen en vind dus dat men in mijn soberheid overdrijft.Dus alle mensen worden broers en zussen maar Kevin blijft famillie van Onze Lieve Heer.Wij hebben bij ons thuis altijd vertelt dat Kevin heel ver famillie is (van het achterste knoopgaat) en wij gaan niet bijsturen.Zelfde geenen zelfde naam = famillie  rood haar blauwe ogen lichte huidskleur en zelfde karakter.We bidden voor de wereld en ieder levend wezen we zijn gelukkig maar trekken het leed van de wereld aan groot leed en klein leed.We zijn empatisch.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten