woensdag 9 mei 2018

Tweede heengaan van famillie in 3 weken tijd.

Dinsdag 8.05.18 is tante Annie van ons heengegaan 17 dagen nadat Oom Peter Gilbert ook heengegaan was.Ze waren beiden de oudsten van de famillie.Tante Annie is geboren op 12.09.1930 en is dus ook 87 jaar geworden.Ik hoop dat tante Annie ook niet teveel heeft moeten lijden.Bij de plechtigheid van het heengaan van oom Gilbert was het stralend weer.Ik had een hemelsblauwe trui aangetrokken assortie met de kleur van de hemel die dag.Volgens mijn eigen denken moest ik niemand overtuigen dat ik een zaligmaker ben.Dus ook tante Annie wensen we een zalige hemelvaart.Hoewel ik het zelfde weer niet kan beloven anders gaan er misschien mensen tog teveel onder invloed komen wat dus niet de bedoeling is.We mogen allemaal als vrije mensen leven onder de hoede van God de goede herder.Tog vond ik het weer op 4.05.18   uitmuntend en geen toeval.Ik hoop dus dat men mij budget geeft om orkanen rustiger te laten worden in mijn hoofd wil God dat.Er gaat heel veel leed mee gespaard blijven.Dus of men een budget van +- 5000euro over heeft om 200miljard dollar te besparen is mijn vraag ik vind dit niet gokken.Ik bid dus voor de zalige hemelvaart van de mensen die heengaan in de famillie amin amen alleluiah.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten