zondag 27 mei 2018

Onze Lieve Heer gaat door met vanalles en houd van het leven.

Mijn vorige posts waren misschien wat pessimistisch tog leef ik op hoop en vind deze wereld zeker de moeite om van te houden.In mijn vorige posts gaaf ik aan dat ik zwaar getraumatiseerd ben door deze maatschappij.Tog op de veele moeilijke momenten waren er steeds mensen die me er door heen trokken en hou ik nog steeds van het leven.Reeds van in de kleuterklas wist men in Wilsele dat ik een zending door het hogere had.Steeds voor mij niet bewust werd ik gesteund door de leerkrachten in alle scholen waar ik opgeleid ben.Ook ben ik dus op 18jarige leeftijd niet afgekeurd maar vrijgesteld van de militaire dienstplicht.Vrijstellen van een taak wil dus zeggen dat men deze persoon wil inschakelen met een taak in het meer algemeene belang.Ook bij sommige werkgevers waaronder interlabor heeft men daar rekening mee gehouden.Het leven is voor mij echt wel draagelijk en ik geniet hier dus ook van.Gisteren heb ik op de Keizerlei een lamsburger geten en vond dat ik naar mijn wensen bediend werd.En jawel onmiddellijk resultaat de Turkse doelman van Antwerpen Sinan Bolat is opgeroepen voor zijn nationaal voetbalteam dus Turkije.Sinds vorige zondag heb ik geen druppel alcohol meer gedronken en ik ga dit zeker volhouden tijdens de moslim vasten maand Ramadam dus aan de wereld vragen we onze profeten met respect te behandelen en dus ze niet in beproeving brengen.Na de ramadam ga ik ook zeer sporadisch of zelfs niet nog alcohol drinken.Mijn beide ouders geven niet het juiste voorbeeld en dit brengt dus ook wel problemen met zig mee.Zo heeft mijn vader tijdens onverantwoord alcohol gebruik dus gisteren 3 ribben gebroken.Hij is gehospitaliseerd en ik wens hem het beste toe en dus ook een spoedig herstel.Mijn vriendin Zuleyha is het beste wat mij de laatste 10jaar overkomen is zij probeert mij op het goede pad te houden ik hoop dus dat zij van de mensen echt steun mag ondervinden.Ik hou heel veel van haar en onze famillies.Ik ga veel bidden en het hogere om een betere wereld vragen.Maar ik hou van de mensen en vanalles dus ook de bergen het platteland de zee en de oceanen.Amin amen alleluiah.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten