donderdag 22 maart 2018

Salomons oordeel.

We moeten deze weken weer vechten tegen den boze.Mensen die vechten tegen Onze Lieve Heer en God hebben geen liefde of vrede in hun leven gevonden.Ze zien liever kinderen,kleinkinderen,hun ouders hun grootouders hun famillie in hun eigen ongeluk lopen.Gelukkig waakt onze Lieve Heer over zijn famillie en die heeft van niemand bang. Antwerp giants-Leuven Baers   88-58 wat is Jezus Christus een goede coach .Vraag nu maar den duivel ne keer het omgekeerde te doen.Dus bejaarden en personen met ernstige handicaps moeten het pesten van de bozen kunnen verdragen.
Dus voor de mensen (aardbewoners) die Onze Lieve Heer een luirik vinden (onterecht)  onze Lieve Heer heeft dus vandaag een wereldvraagstuk opgelost namelijk bewijzen tegenover de bevoegden dat God bestaat en onze Lieve Heer heeft dit dus buiten de onderzoekers weeralom alleen gedaan.Dus vanmij mag den duivel zoveel reclame voor zigzelf maken als hij wil.Onze Lieve Heer is een harde werker met het hart op de juiste plaats.Voor mensen die in God geloven God is Hoop,vriendschap,liefde enz als we de positieve eigenschappen van God moeten benoemen dan zijn we volgend jaar nog bezig en negatieve zijn er niet God is het leven dank u God voor het leven.Ik hou van mijn hartsvriendinnetje en weet dat ik de grote liefde van de zwaksten van de maatschappij ben.Mon amour roepen ze mij toe.  5minuten heeft Modest nodig om te weten dat de verlosser voor hem staat (Modest een 15jarig zigeunerkind).Vandaag gaan we niet aan politiek doen maar de liefde Gods is het centrum de gulden middenweg of hoe Salomon zou oordelen.God is goed.Garry Terclavers weet goed genoeg met behulp van Onze Lieve Heer en God is het vechten voor promotie ik wil voor Leuven Baers bidden maar ik denk dat ze op dit ogenblik gewoon uit de gratie Gods gevallen zijn.Ik bid dus dat Kevin De Bruyne de beste speler van de premier laegue mag worden dat lijkt mij meer geregtvaardigd.Amin amen alleluiah.Ik hou van God is echt leuk de hemel zien op aarde.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten