maandag 19 maart 2018

Ik wil het goede doen en heb allang mijn hemel verdient.

Ik wil het goede doen en ik denk zelfs dat ik ook goed doe.Iets meer dan 15jaar geleden sprak mijn Peter dat ik er goed uitzag.Spontaan en vol enthousiasme heb ik hem geantwoord dat ik ook goed ben dus die impulsieve uitlating van mij is dus ook wat in mij leeft.Buba heeft mij vertelt dat ze in hun famillie iemand nodig hadden waar alles goed voor is . Dus vandaag opnieuw met de aardige poetshulp van Partena aan de slag en leven in mijn pluralistische wereld .Gisteren in het nieuws een reportage van Vranckx gezien over twee moslim vrouwen die in een gevagenenkamp zaten. God spreekt recht omdat hij de mensen graag ziet .God wil het goede belonen en het kwade een gepaste sactie geven . In België wil men mensen berechten die men niet meer wil zien . God is een getuige van de hel en zal zeker ook mensen hieruit verlossen die dit verdient hebben.Voor elke persoon van de Godsdienst die met wapens een fysieke oorlog uitvecht is het beste resultaat gewoon erop te antwoorden dat de profeet van de wereld vrijgesteld is van de militaire dienstplicht en zijn oorlog uitvecht met woorden ook zelfs als ze maar geschreven zijn op een blog.De profeet van de wereld is een profeet van de God van de vrede.Ik geloof dat wij al 8 jaar beroep doen op poetshulpen tog ons huis geraakt niet proper ondanks wij niet veel vuil maken . Vandaag roep ik op aan de rechtspraak in België als er mensen zijn die helemaal verdwaalt zijn in een oorlog om Godsdienst dat ik mij neerleg met uitspraken van de Belgische rechtbanken.Tog waanneer een dader pluralistisch vredevol kan nadenken dat een hulp thuis bij de profeet van de wereld altijd welkom is . De reden dat mijn moeder ook moeilijk in een rusthuis zou haarden is omdat haar 3 zonen onder een zwaar psychologisch probleem gebukt gaan (het beseffen van het bestaan van God) waardoor onze moeder dus geen kleinkinderen heeft waarmee elke moeder een klein of groot probleem kan hebben. Voormezelf is het bestaan van God zeker een vorm van geluk waarbij ik mij dus dikwijls ook kan rechten.Dus ik bid voor mensen wie dan ook en zeker ook voor Belgische mensen voor Vlamingen maar dus voor ieder levend wezen.Moslims zijn vrienden van God en ik bid dat de vrienden van God iedereen zijn vriend mag zijn die houd van God of die niet houd van God.God sluit zijn ogen voor niemand. De beste sanctie voor iemand uit België die duizenden kilometers ver in een verkeerde Godsdienst oorlog is terechtgekomen is het huis van de profeet proper maken te Wilsele-Leuven aan de oevers van de Dijl. Wij hebben tog hulp nodig want de moeder van de wereld gaat niet naar een rusthuis tenzij het echt een noodzaak is amin amen alleluiah . Onder dezelfde voorwaarden als de poetshulpen van Partena 8u aanwezig koffie drinken als het kan om 8u30 beginnen en om 11u30 gedaan.Hier ben ik niet boos om of slecht gezind . Maar een werkgever die komt vertellen dat de profeet van de wereld ook zo gewerkt heeft spreekt niet de waarheid . Dus mensen die opgelicht zijn door Boedistische monniken ook welkom . Ik ben goed en in de ware profeet van de wereld wie God persoonlijk gevormd heeft die zal jullie vertrouwen niet beschamen .Ook al is dit voor mij een gevecht een gevecht tussen goed en kwaad zal de koning van het licht winnen amin amen alleluiah.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten