woensdag 13 december 2017

Van de ex-vakbondsafgevaardigde van het ACV mag ik mezelf niet al te serieus nemen.

Ik wil bij mijn vorige 2 posts nog iets bij voegen.Aller eerst vind ik pedofiel machtsmisbruik het ergste wat er is.Tog toen ik bij avia-partner werkte heeft de ex-vakbondsafgevaardigde Roger Tobback mij erop gewezen dat ik als onze Lieve Heer mezelf ook niet te serieus moet nemen ik hoor ook te relativeren als ik mezelf te serieus zou nemen zou dit mijn leven ondraagelijk maken. Dus voor dit jaar ga ik misschien niet naar de Leuvense kerstmarkt gaan volgend jaar misschien wel.Ook ivm met mijn discriminatie vind ik alles in mijn leven tog wel draagelijk en ik lach bijna alle dagen een beetje.Ik ben niet teleurgesteld in het leven en vandaag draai ik het om 1% deugd niet en met 99% geraak ik wel door dezelfde deur.Ook ben ik zeer hard tegen de doodstraf en vind dat iedereen een tweede kans verdient.Maar zieken moeten wel verzorgd worden.Dus een klein beetje in zijn ergernis spreekt de niet 100% psychologische een beetje waarheid maar gal spuwen is er voor mij niet bij.Dus iedereen trek jullie laarzen aan en ga maar naar de Leuvense kerstmarkt een gluwheintje drinken.De Leuvense handelaars liggen wel nauw aan mijn hart en ik heb zeer graag in de Leuvense horeca gewerkt.Ook waren het in mijn tijd fijne collegas.Misschien dat ik gisteren tog een beetje met het verkeerde been uit bed was gestapt.De Leuvense religieuzen zijn ook de slechtste niet.Maar dus met kerstmis extra aandacht voor de kwetsbaren in de samenleving.Als het even kan maak van ons huis een huis met een betere ecologische voet afdruk.We wonen in Leuven en in Leuven staat de grootste nederlandstallige universiteit van de wereld wat een katholieke universiteit is.Als onze Lieve Heer de geestelijke leider van de katholieken is doe dit voor mij gratis speciaal voor de aarde.Bij Leuvense spinoffs maken ze zonnecellen in folie en zoverder daar is ons huis geschikt voor.Wij hebben het geld voor zulke dingen niet en dus dat is weer een druppel die wel werkt.Help mij wel waar het kan ik zeg dit niet om te kunnen profiteren.Dus we houden van het leven en van de wereld en ik hou super veel van God.Amin amen alleluiah.De broodjes in de Q8 van panos zijn heel lekker en mijn auto is tip top bij garage Hergon in orde gebracht dank u hartelijk aan iedereen die mij helpt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten