donderdag 14 december 2017

Een hartelijke dank aan de fijngevoelige mens "man of vrouw"

Rond mijn 2jaar krijg ik talrijke bijna doods ervaringen en kom in contact met het bovennatuurlijke.Het bovennatuurlijke manifesteerde zig door 7 onstoffelijke witte figuren met punthoofden "geesten"  deze geesten werpen zig op als de creationisten van ons universum.Slechts 1 geest neemt het woord en werpt zig op als leider van deze 7 geesten . Na zelfonderzoek en onderzoek van de medische wereld mag ik gerust over de 7geesten van God spreken.Deze oppergeest geeft mij een opleiding en vertelt mij dat voor ik hun in de hemel mag vervoegen ik een zending naar de mensen dien te voeren . Ik begrijp volkomen dat mijn verhaal het gewoone menselijke verstand te boven gaat maar de geesten hadden mij belooft dus van hun onzichtbare bijstand zeker waanneer men mij zou laten staan.Vandaag na al mijn berichten wil ik dus fijngevoelige mensen extra danken voor wie mijn verhaal hun boven het hoofd of normaale verstand gaat maar die tog mij opvangen in een vriendelijke sfeer en mij behulpzaam zijn.Ik wil graag de vriend van iedereen zijn maar dus de fijngevoelige mens wil ik vandaag extra danken.Vandaag werd er bericht over een dinosaurus van 210miljoen jaar oud.Voormezelf gaat dit ook mijn verstand te boven want mijn verstand zegt dat de schepper en zijn helpers er altijd geweest zijn.Dus onze planeet bestaat ongeveer 4.5miljard jaar de aarde werd bevolkt door dinosaurussen 210 miljoen jaar geleden en in heel deze evolutie was God klaar en was zijn begin plan om de mens te scheppen waarvan hij wou dat hij Gods evenbeeld werd.Gewoon een verhaal niet met een magische achtergrond maar met een magische voorgrond laten we positief in de wereld staan en het beste met elkaar voor hebben.1 ding heb ik zeker geleerd over mijn verhaal met God dat de strijd tussen goed en kwaad onrechtvaardig is het goede wint altijd en daar ben ik superblij mee.Dus wees sociaal nu met kerstmis laat niemand in de kou iedereen welkom.Tog hoeft niemand een slaaf van het goede te zijn stel je grenzen iedereen mag aangeven waanneer je iets leuk vind of waanneer niet.Mijn doel is God dienen en ik krijg daar heel veel voor terug.Gisteren het record van Manchester City in de premier laegue met 15overwinningen op een rij.Deze week heeft een Belgische minister gezegd dat van de 1.6miljard extreem armen in de wereld vroeger er nu 800 miljoen minder zijn.Applaus.We moeten goed voor onze planeet zorgen de geboorte beperking van 30jaar geleden in China was een rationeel weldoordacht idee.Het is leuk met ons allen maar 2 kinderen per gezin is voldoende vandaag.Afrika word binnen 50jaar een ramp waanneer men niet aan geboorte beperking doet.Wie wil met mij discussieren.Dat geen enkele Godsdienst met mij wil discussieren wil voor mij zeggen dat geen enkele Godsgeleerde de waarheid kent.Wereldvreemd deze aarde besturen omwille van een Godsdienst wil zeggen dat je God niet kent.Ik stop ermee voor vandaag maar dus applaus voor de fijngevoelige mens man of vrouw.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten