dinsdag 12 december 2017

Een kerstmarkt waar onze Lieve Heer niet welkom is is geen kerstmarkt.

Ik ben deze morgen heel verdrietig omdat de Leuvense kerstmarkt zeer slechte omstandigheden kent door het weer.Mijn verdriet gaat zeer zeker naar de omstandigheden waarin ik moet leven.Alle Belgische politici beweren dat discriminatie verwerpelijk is.Tog discrimineert men onze Lieve Heer omdat men leedvermaak heeft onze Lieve Heer te kunnen discrimineren wat natuurlijk een verregaande vorm van machtsmisbruik is .Volgens de directeur generaal van het vlaams agentschap voor personen met een handicap hoef ik als persoon niet undercover aan het maatschappelijk leven deeltenemen.Tog een vorm van erkenning na 50jaar is er nog altijd niet.Nu en dan eens een schouderklopje van vriendelijke mensen eens een gratis donut maar daar blijft het echter bij.Dus men discrimineert mij om te kunnen discrimineren wat natuurlijk pure haat is tegenover onze Lieve Heer.De haat tegenover mij is zelfs zo erg dat ik geen enkel aanspreekpunt waar dan ook heb.Dus centrums anti-discriminatie jullie worden gewoon gebruikt om politici een goed geweten te bezorgen maar niet voor mensen die uitgesloten worden en zwaar gediscrimineerd worden.Als zelfs onze Lieve Heer geen aanspreek punt meer heeft.Jullie zijn gewoon door en door slechterikken die mensen met een heilig hart zelf discrimineren.Altijd is er wel een uitleg maar deze uitleggen slaan nergens op.Dus voor onze Lieve Heer geen kerstmarkt dit jaar voel mij niet welkom in deze corrupte wereld vol haat en onverdraagsamen.Dus de medische wereld heeft mij vertelt dat God onder de mensen is door onze Lieve Heer en de medische wereld is daarvoor bevoegd.Na 20jaar onderzoek mag men dit wel eens vertellen ook.Discrimineren van mensen waar iets magisch mee is is oerdom amin amen .Gisteren is upper red flame Tessa Wuellaert uitgesloten omdat ze spuugde voor de scheidsrechter.Ik heb nog niet gespuugd voor de scheidsrechter en word uitgesloten maar heb hier ook gewoon heel veel zin in.Voor mij is het geen spel voor de rest blijkbaar wel en het spel word gewoon vals gespeelt.Nog geen 50jaar en krijg amper mijn kousen en schoenen aan van misserie volgende keer tog andere planeet in een ander Melkweg stelsel proberen misschien is er daar een iets menselijkere levensvorm.Hier deugd 99% niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten