zondag 24 december 2017

De kerstboodschap van Onze Lieve Heer.

Na een beetje geworstelt te hebben met innerlijke onrust kijk ik blij naar kerstavond,kerstmis en 2de kerstdag uit.Ook het jaar 2018 ga ik met verwondering verwelkomen.Ik vond de kerstboodschap van de Belgische Koning positief en deel onze vorst zijn mening.Ik heb het voorrecht één van Gods beste maatjes te zijn.Wij zijn samen onderweg met de mensheid en al Gods scheppingen.Graag zou ik zo weinig mogelijk onze leefwereld willen belasten.Ik heb met de kerstloterij van Spanje meegedaan El Gordo en heb met het lotje van 08718 20euro gewonnen met het cijfer 8 als laatste getal van het winnende hoofdlot .Van de opbrengst van deze kerstloterij gaat 1miljard euro naar goede doelen welk ik aanmoedig.Geld is het koudste cadeau wat je geven kan.Maar lotjes van een loterij die 27% aan goede en maatschappelijke doelen geeft vind ik niet koud.Bij elk cadeau dat ik gekocht heb heb ik 2 win fore life krasbiljetjes extra gegeven.Ook heb ik gezamenlijk met de Q8 shop aan de kerstlotto meegedaan.Gisteren hadden we ook gezamenlijk aan de lotto meegedaan bij Q8 en we hebben met het getal 8 van de joker gewonnen.Waanneer ik in groep bij de shop van Q8 met de loterij meedoen speel ik altijd voor mijn moeder en mezelf ieder een deel.Mijn moeder word op 8.01.2018   80jaar dus symbolisch heb ik alweer gewonnen en daar ben ik echt blij om.Ik hoop dat de wereld een warme kerst van mensenwarmte kent.Ook heb ik 3smsen naar de warmste week van studio brussel gestuurt en ik heb ook mijn stem uitgebracht op Luka van de voice van Vlaanderen.Luka woont in Wijgmaal het dorp naast mij en ik woon zelfs op de Wijgmaalsesteenweg dus het einde van dit jaar kijk ik met de nodige verwondering naar.We zijn met Manchester City opweg het grootste record van overwinningen op rij te gaan breken in de premier league is dit record al verbroken ook heeft gisteren Man city meer dan 100 goals in 2017 gemaakt.City heeft nog niet verloren in 19wedstrijden in de competitie. 2017 was voor mij een magisch jaar en 2018 word dat ook ik heb het aleerder gezegd maar dus 22 augustus 2018 word ik 50jaar en Abraham te samen met het Abraham of offerfeest van de Moslims. Voormezelf zal ik dan een echte aartsvader zijn het Goddelijke kind laat ik dan achter mij hoewel de vrouwen hier misschien wel zullen blijven naar verwijzen.Ik sta positief in de wereld en ga in 2018 mijn best doen met extra aandacht voor iedereen.We mogen de eenzame finaancieel welstellende ook niet laten staan.Maar als de finaancieel eenzame welstellende aan mijn deur komt zal ik tog voor een inspaning voor de armen vragen.We mogen dus met mijn uitmuntende band met het hogere geen financieel eigen voordeel nastreven tog een comfortabel bescheiden sober leven hoort wel.Ik geloof dat Abraham ook welstellend was.Ik heb 20december al kerstgebak van een bakker in Wijgmaal gegeten en het was super lekker tegen een economische prijs.Dank u wel voor deze bakkerij.In 2018 gaat iedereen voor iedereen zorgen zoals het hoort.Ik ga nog een beetje voor mijn ouders zorgen en denk alle dagen aan mijn hartsvriendin Zuleyha.Ik ben blij heb geen tekorten maar een beetje meer financieele armkracht zou ik toejuichen.Ook hoop ik op erkening als aartsvader ook al is die stil zwijgend.Ik hoop God en heel de gemeenschap in 2018 ten dienste te staan.Maar dus voorvanavond een heel vrede volle Kerstmis 2017 met aandacht voor iedereen amin amen alleluiah.

1 opmerking:

  1. In mijn bovenste post heb ik 32keer het woord ik getelt tog staat dit niet inverband met egoisme.Ga er zeker opletten excuseer aan de mensen die er tog aanstoot aan zouden hebben.

    BeantwoordenVerwijderen