dinsdag 12 december 2017

Mag onze Lieve Heer eens niet in de media waarom ik mij door Bisschop Vangeluwe misbruikt voel.

Roger Vangeluwe ex-Bisschop van Brugge is gewoon het laagste van het laagste wat deze maatschappij verdient heeft.Als onze Lieve Heer rijzen mijn haren op over heel mijn lichaam wat dit monster in de belgische geschiedenis betekent heeft.Joris van cauter advocaat van de grootste pedofiel die belgië gekent heeft schaam jezelf in plaats van alle slachtoffers van pedofiel geweld in de Belgische maatschappij.Vangeluwe word opnieuw beschuldigd door iemand die geïnterneerd is door zijn moeilijk leven van pedofiel machtsmisbruik.Moet de Belgische maatschappij misschien geloven dat ook met dit slachtoffer Vangeluwe een relatietje had ofwat.God is in deze maatschappij misbruikt door de RKK en daar wil ik gratis voor niets van getuigen.Dus meester Vansteenbrugge ik kom uit een zeer gerespecteerde famillie en Onze Lieve Heer wil gratis voor niets komen getuige dat hij niet welkom was in deze satanistische sekte.Amin amen.Een goeie raad voor de RKK  schenk jullie rijkdom (en rijk zijn jullie) aan jullie slachtoffers en aan de armen en als er nog wat overblijft denk voor een keer ook aan onze Lieve Heer amin amen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten