zondag 31 december 2017

Iedereen een gelukkig vreugdevol 2018 met liefde van God voor iedereen.

Mijn blij voorteken dat het een magisch jaar 2018 word staat al op geschreven.Gezien we het bij ons thuis niet al te breed hebben volg ik soms de olieprijs op de markt.Mazout vormt nog steeds een grote kost voor ons gezin.De eindprijs van 2017 op de beurs voor Brent olie is dus 66,63 waar ik zeker het Heilige getal van God in zie.Hopelijk voor de armen stopt deze stijging van de mazoutprijs hierbij.Ofwel mag Noorwegen doordat dit al een zeer rijk land is dankzij de olie gratis aan de armen wat olie uitdelen.Ik zou zo graag weinig de wereld willen belasten wij hebben thuis ons huis zeer goed geisoleerd en van een mazoutverbruik van meer dan 4000liter op jaarbasis zijn we naar een verbruik van net iets meer dan 2000 liter gegaan.Mijn moeder heeft het altijd koud en de temperatuur in ons huis is dag en nacht rond de 23graden.Ook de houtkachel gebruiken we maar zeer sporadisch ik denk dat we hem ongeveer 10keer per jaar maar benutten.IK ga er opletten onze auto niet teveel onnodig te gebruiken maar het paradijs zie ik soms wel over het dashbord.Zoeen ritje naar Maredsous werkt wel therapeutisch voor mij om rustig te worden.Ik hoop samen met gans de wereld op een vredevol 2018 liefde voor iedereen.Minder hebzucht Bill Gates wil meer dan de helft van zijn fortuin aan sociale doelen en armoede spenderen.De 500 rijksten van de wereld bezitten samen 5300 miljard dollar dus als deze mensen Bill Gates voorbeeld volgen gaat er geen honger in de wereld zijn en zal ook extreeme armoede verdwenen zijn.Ik hoop dat in 2018 veele mensen zig op de hemel zullen richten.Ik hoop dat valsspelen om eigen profijt niet zal bestaan.Maar voorlopig zien we mensen die van de rijken stelen en aan de armen geven niet als misdadigers.En als de rijken dan nog vrijwillig meewerken om de goede geest van God in de wereld te brengen vieren we mijn verjaardag met plezier en word dit een hoogdag voor de mensheid.Een zoen van de vrede voor iedereen van goed wil en we gaan in 2018 iedereen laten meetellen.Hopelijk geen ongelukken vanavond en iedereen veilig thuis.Wij gaan thuis vieren maar ik denk wel dat het leuk zal worden.Vandaag nog voetbal om 13u Man.city met Kevin en een spoedig herstel voor Romulu Lukaku Onze Lieve Heer bid voor jou en voor alle zieken,armen,rijken,middeklasse voor iedereen voor een mooie wereld voor de volgende generaties.amin amen alleluiah een spetterend 2018 zonder uitspattingen tog je een keer laten gaan heb ik geen probleem mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten