maandag 2 januari 2012

Etienne Vermeersch en Skepp.

Beste mensen,vandaag staat op Skepp een artikel van Etienne Vermeersch over Pseudo-Wetenschappen.Natuurlijk doet Etienne eerst zijn beklag hoe hij volgens,de mensen die hem niet begrijpen eerst op de man word gespeeld.Je zal maar weer eens van je eigen koekje,iets terug krijgen.

Sinds 2006 ben ik actief op het Skepp forum,onder de topic,moet onze Lieven Heer weer alles alleen doen.In dit onderwerp spreek ik over mijn dagelijks leven dat meer dan mensen denken,doorlopen word van het bovennatuurlijke.Mijn feiten zijn nog nooit ontkracht geweest op dit forum.

Ik heb een boekje geschreven "het boekje van onze Lieven Heer" waar feiten inkomen, waar de medische wereld zwaarwichtige beslissingen neemt,ten voordele van mijn zending.Bv:het vrijstellen van de militaire dienstplicht door de grote chef van de Doktors van het CRS Neder Over Heembeek,BELGIE.
In het leger hebben de Dokters een grote chef in het privé-leven hebben dokters een orde.
Mijn boekje heb ik aan Skepp bezorgd,dus ter attentie van Skepp en Etienne Vermeersch heb ik 1 onderzoeksdaad die men kan stellen.Dit is dus bewijs dat Stefan De Bruyne zijn militaire dienstplicht wel heeft gedaan.Een onderzoek waar men het resultaat al van kent.
Dus Etienne ik ga ook op de man spellen,u bent een irrationeel,haatdragend persoon van alles wat nog maar ruikt naar het bestaan van iets hogers.
Persoonlijk kan ik mij niet voorstellen dat ik een vrouw (mijn vriendin) ,die 26 jaar is en het al moeilijk genoeg heeft in deze wereld,haar gaan wijsmaken dat ik gestuurd ben door het hogere terwijl dit niet zo zou zijn.
Etienne Vermeersch beweert dat er niets hoger bestaat,dit terwijl de medische wereld verteld dat de bewijzen ervan zijn van de aanwezigheid van wel iets hogers.Etienne krijgt om zijn kwakzalverij als charletan te verkopen, hiervoor een loon als proffesor,terwijl de postbode met zijn noodzakelijke job beloont word met een loon van 1150 euro of pak weg 1/3 van het loon van Etienne.Dat deze man dan in fora met feiten beschimpt word is meer dan normaal.

Ik ben die irrationele doctrine door de media en de vrijzinnigen meer dan beu.
Skepp de organisatie waar Prof.Meritus Etienne Vermeersch een leidingfunctie heeft ,heeft nog nooit een onderzoek naar het bestaan van iets hogers gedaan.Of wel heeft men dat onderzoek dan wel heel goed verstopt.

Dus universum en bewoners laat u niet beetnemen,want een 2 jarige Ukie heeft God gezien tijdens BDE en 2 jarige Ukies zijn geen leugenaars.Dus met het vrijzinnig humanisme kom je niet ver.Dit is niet humaan!Dat ze zichzelf nog een mooie prijs geven heb ik geen probleem mee.Binnen de RKK maken de leiders zich zelf ook heilig zonder reden.MACHTSMISBRUIK!!

Enige tijd geleden heb ik een post gedaan met daarin de vraag of er een procedure binnen alle Christelijke Kerken bestaat,naar iemand erkening te geven als hij een zending heeft door het hogere vandaag meer dan oprecht na de uitlatingen van Prof Meritus kwakzalver en charlatan Etienne Vermeersch welk is de procedure bij Skepp of bij de vrijzinnigen wereld wijd naar iemand die beweerd een zending door het hogere heeft.Dat deze persoon ondanks hij psychiatrisch begeleid word nog nooit één dag in een inrichting verbeleven heeft.En dat de medische wereld zwaarwichtige beslissingen genomen heeft ter bevordering van deze persoon zijn zending?Als er zo geen procedure bestaat is het dan niet beter,naar de opvoedingslijn voor volwassenen te bellen.En deze fantast op pensioen te sturen na alle schade hij de maatschappij berrokend heeft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten