dinsdag 24 januari 2012

Ik heb een afspraak op het ACV in februari.

Beste mensen ik heb een afspraak in februari met het ACV.Ik ben welkom voor een babel.Ik hoop dat de wrevel die ik heb weggewerkt word.Ik hoop ook om dus opnieuw lid te worden van deze 1.7 miljoen leden tellende organisatie.Dus de vorige posts die negatief uitvielen,die vervallen,maar ik ga ze wel laten staan voor de historici.
Als ik echt welkom ben bij dit Christelijk vakverbond,zal ik ook wel in het vervolg veel positiefs schrijven.
Maar één ding wil ik wel nog kwijt.De secretaris insinueerde ooit dat ik met de werkgevers niet overweg kan.
Toen ik bij een Ardens konfituur bedrijf een vast contract kreeg na een intrim periode.Was dit contract niet volgens de wet.Ik heb toen de vakbond gecontacteerd en de persoon merkte op dat de baas van het konfituur bedrijf,ook vertegenwoordigd was in het managment van een groot zuivelbedrijf,en in dit zuivelbedrijf dus wel volledig volgens de wet handelde.Toen heeft men mij op de vakbond verteld dat het "tog allemaal dezelfde zijn" wat mij toen met een misschien wel gezond argwaan tegenover managers en werkgevers heeft bezorgt.Dus mijn gezond argwaan tegenover werkgevers en managers komt door een vertegenwoordiger op een bureau bij de vakbond.Maar ik hou wel van de mensen van de vakbond maar tegenover werkgevers en managers heb ik ook niets alleen een gezond argwaan.

Groeten van de kosmo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten