maandag 9 januari 2012

Niet welkom bij play-off wedstrijd Wilsele-Vilvoorde 2002

Gezien ik het in mijn vorige blog even gehad heb over Basket wil ik tog ,hierover het volgende bericht publiceren.
Het seizoen 2001-2002 van het basketbal speelde Hermes Wilsele in de tweede klasse,ik ging zeker naar het einde van het seizoen naar elke wedstrijd kijken tog de allerlaatste play-off wedstrijd voor de bevoordering van Wilsele naar eerste klasse mocht ik de zaal niet binnen.Onze Lieven Heer is bij het basketbal te Wilsele niet belangrijk genoeg.Wilsele verloor terecht de wedstrijd met 68-82 ofwel het begin van de nummer van de sis-kaart van de ziekekas.Geboortedatum 22.08.68 ofwel siskaart 6882.
Nu mag men mij veel proberen wijs te maken,maar dat dit weer geen toeval was lijkt nogal widdes.
Dus wil ik ermaar op wijzen dat God al de einduitslag van een wedstrijd kan beïnvloeden.
Volgens de Anti-Christ en zijn gevolg,bestaat er een kracht die nog hoger dan die van God zou zijn.Ofwel wil de Anti-Christ hiermee bedoelen dat de kracht van het kwade sterker is dan die van het goede.Maar als er mensen bij zijn die nog niet goed weten hoe het universum in elkaar steekt onkent de anti-Christ elke bovennatuurlijke kracht en zegt dat de enige manier om een wedstrijd te beïnvloeden het manipuleren van de scheidsrechter is.Ik zou er zelf niet opkomen.Maar manipuleren van de scheidsrechter is dan ook niet aan het volk van God besteed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten