dinsdag 31 januari 2012

De honger in de wereld weghelpen kost ongeveer 30 miljard euro.

Ik heb op een website gelezen dat de problematiek van de honger in de wereld verhelpen ongeveer 30milard euro zou kosten.Het budget van defensie van de VS is +500 miljard euro.

Daarbij zou dan nog komen dat de verkwisting van voeding,het geen winkels en ook particulieren weggooien het probleem van honger in de wereld zou verhelpen.

Ik weet het dan echt niet meer.Gewoon mensen helpen die logistiek een handje willen toesteken.Maar mensen uitsluiten of gewoon miskennen omdat ze de honger in de wereld willen verhelpen gaat echt te ver.Dus van de Belgische ngo 's horen we zo weinig.En dus voor het verhelpen van de honger in de wereld en dit onderwerp in de media te plaatsen 0 op 10.En daarbij natuurlijk onderstrepen dat ik de honger in de wereld wil verhelpen en ik ben door God gezonden,persoonlijk,ik mag in Gods plaats op aarde spreken,mijn teller na 4 jaar staat nog altijd op 0 euro.Hierbij wil ik dan nog melden dat ik van mijn spaargeld 60.000 euro aan minder bedeelden heb gegeven dus mijn persoonlijk aandeel moest maar 30 euro *4 zijn dus heb ik al 59.880euro teveel uitgegeven.Maar ik gun het de armen uit de grond van mijn hart.Mijn berekening komt er als volgt er zijn zeker 1 miljard welstellende mensen in de wereld die dus 30 euro per jaar kunnen geven.wat 30 miljard euro omvat maal 4.Van de jaren dat deze website bestaat en ik me dus opwerp om de wereld van honger en onrecht te verhelpen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten